افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از نتایج مطلع شوند. برندگان باید از طریق پنل کاربری نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نتایج قرعه‌کشی سایپا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، اولین مرحله از پیش فروش سایپا در سال جدید که هفته گذشته برگزار شد. در طرح پیش فروش یکساله محصولات شاهین، کوییک معمولی، ساینا، کوییک اس، کوییک آر و وانت سایپا ۱۳ عرضه شده‌بود. امروز با برگزاری مراسم قرعه کشی، نتایج بر روی سایت فروش سایپا اعلام شد.

سایپا اولین مرحله از برنامه‌های فروش خود را با عرضه ۶ محصول در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد. در این طرح خودروهای عرضه شده از مرداد تا اسفند ماه ۱۴۰۱ با قیمت غیرقطعی تحویل داده می‌شود. در اولین طرح پیش فروش سایپا در سال ۱۴۰۱، ۹۰هزار و ۷۳۷ متقاضی شرکت کردند که ۸۱هزار و۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده ۱۶  هزار و۳۰۰ خودرو اعلام شده است. در این طرح شش محصول سایپا عرضه شده بود.

اعلام نتایج پیش فروش سایپا |  اسامی خودروها و زمان تحویل

در این طرح ۲هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین، ۲هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا، ۲هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک اس، هزار و ۸۵۰دستگاه کوییک.آر و هزار و ۴۰۰دستگاه وانت سایپا عرضه شد.

افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از نتایج مطلع شوند. برندگان باید از طریق پنل کاربری نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

همچنین اولین برنامه فروش سایپا ویژه مادران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ظرفیت در نظر گرفته شده برای این برنامه فروش ۱۴ هزار و۹۰۰ دستگاه بود که ۵هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط ثبت نام کرده بودند. بنابراین در این طرح نیاز به قرعه کشی نبود و تمام مادران واجد شرایط برنده شدند.

هفته گذشته اولین مرحله از برنامه های فروش سایپا ویژه با عرضه ۵ محصول آغاز شد. در این طرح خودروهای  شاهین، کوییک معمولی، ساینا، کوییک اس و کوییک آر با موعد تحویل حداکثر یک ساله و با قیمت غیرقطعی عرضه شده بود. بر اساس اعلام سایپا، ظرفیت در نظر گرفته شده در این مرحله برابر با ۱۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه بود. از سوی دیگر ۵ هزار و ۱۵۳ نفر در این طرح شرکت کردند که ۵هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن ها پس ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

اسامی طرح پیش فروش یکساله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ساپیا به نشانی saipa.iranecar.com تا ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید