کارگردان سریال «خوشنام» درباره تم قصه و نقدها به کلیشه توبه یک خلافکار سابقه‌دار عنوان کرد: کلیشه‌ها هم براساس اصول ثابتی ایجاد می‌شوند. برخی در نقدهایی که وارد می‌کنند نگاه مغرضانه‌ای دارند.

تصویربرداری «خوشنام» به روزهای پایانی رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود و هنوز تصویربرداری آن ادامه دارد.

علیرضا نجف‌زاده درباره مراحل پایانی کار بیان کرد: این سریال این روزها در لوکیشنی واقع در چیتگر و در یک باشگاه سوارکاری تصویربرداری می‌شود که ضبط آن تا آخر هفته ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بعد از آن هم عوامل سریال یکی دو روزی به شهر مشهد می‌روند و بخشی از سکانس‌های پایانی سریال را در این شهر تصویربرداری می‌کنند.

روزهای آخر تصویربرداری «خوشنام» در تهران/ادامه قصه غافلگیری دارد

این کارگردان درباره تم قصه و نقدها به کلیشه توبه یک خلافکار سابقه‌دار عنوان کرد: کلیشه چیز بدی نیست، مثل اینکه بگوییم چرا خودرو چهار چرخ دارد! کلیشه‌ها هم براساس اصول ثابتی ایجاد می‌شوند. برخی در نقدهایی که وارد می‌کنند نگاه مغرضانه‌ای دارند.

نجف‌زاده در پایان درباره خط سیر داستان گفت: حتماً تا پایان کار غافلگیری داریم اما مخاطب باید همه کار را ببیند و بعد نقد خود را مطرح کند.

سریال «خوشنام» در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود و هومن حاج عبداللهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید