ژاپن به دلیل فرهنگ عبادتگاهش در سطح جهانی محبوب است و تقریبا ۸۰۰۰۰ زیارتگاه را در خود جای داده است. از همه مهمتر، معبد بزرگ ایسه است.

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: با توجه به استفاده روزافزون از فناوری، کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد که بدانید برخی از نقاط سیاره هنوز کاوش نشده و پوشیده از اسرار هستند. هر چه کمتر در مورد این مقاصد بدانید، بیشتر به دنبال آن هستید.
این دقیقا همان حسی است که پس از خواندن این مکان‌های ممنوعه در جهان خواهید داشت. ادامه دهید و آماده باشید که در مورد رازهایی که درک آنها غیرممکن است، مجذوب خود شوید.

۱. غارهای لاسکو، فرانسه

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

غار لاسکو گنجینه‌ای برای باستان شناسان در سراسر جهان است. مجموعه غار شامل نقاشی‌های پیش از تاریخ با قدمت ۱۷۳۰۰ سال است. مجموعه‌ای از نقاشی‌های پارینه سنگی که به طرز وحشتناکی زنده به نظر می‌رسند، دیوار را در آغوش می‌گیرند و حیواناتی مانند گاو، گوزن، گاومیش کوهان دار و بسیاری دیگر را به تصویر می‌کشند. متأسفانه، غار از سال ۱۹۶۳ به روی عموم بسته است. باستان شناسان معتقدند حضور انسان ممکن است آثار هنری باستانی را از بین ببرد.

۲. جزیره سنتینل شمالی، هند

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

جزیره سنتینل شمالی در زنجیره آندامان که محل زندگی قبیله سنتینل است، یکی از جزایر ممنوعه در جهان است. مردم ساکن جزیره اغلب برای حفظ انزوای خود خشونت می‌کنند. قبیله سنتینل بیش از ۵۰۰۰۰ سال است که تحت حمایت دولت هند در جزیره زندگی می‌کنند. این منطقه برای هر نوع بازدید کننده‌ای به شدت ممنوع است و یکی از خطرناک‌ترین و ممنوع‌ترین مکان‌های جهان است.

۳. جزیره سورتسی، ایسلند

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

سورتسی جزیره کوچکی است که در مجمع الجزایری در سواحل جنوبی ایسلند واقع شده است. در نتیجه یک فوران آتشفشانی که به مدت چهار سال به طول انجامید شکل گرفت. همچنین به عنوان جدیدترین جزیره روی این سیاره شهرت دارد. در حال حاضر، برای تعداد کمی از دانشمندان و زمین شناسان باز است. این جزیره ممنوعه برای گردشگران ممنوع است، زیرا اعتقاد بر این است که دخالت انسان، جانشینی زیست محیطی در جزیره را مختل می‌کند.

۴. معبد بزرگ ایسه، ژاپن

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

ژاپن به دلیل فرهنگ عبادتگاهش در سطح جهانی محبوب است و تقریبا ۸۰۰۰۰ زیارتگاه را در خود جای داده است. از همه مهمتر، معبد بزرگ ایسه است. این معبد به دلیل عظمت معماری خود یکی از گرانترین معابد ژاپن است. برای حفظ سنت‌های شینتو که به قرن هشتم باز می‌گردد، این معبد هر ۲۰ سال یکبار بازسازی می‌شود که این با یک برچسب قیمت میلیون دلاری همراه است. اگر عضوی از خانواده سلطنتی نباشید، ورود به تالارهای مقدس این نمایندگی باستانی ژاپنی ممنوع است.

۵. جزیره برادر شمالی، آمریکا

تصاویر شگفت انگیز مکان‌های ممنوعه در جهان!

جزیره برادر شمالی که در شهر نیویورک واقع شده است، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های متروکه در ایالات متحده است. این بیمارستان که در ابتدا به عنوان یک بیمارستان قرنطینه توسعه یافته بود، خانه تیفوس مری بود. او به عنوان اولین آمریکایی مبتلا به حصبه شناخته شد. بعدها این مکان به مرکز بازپروری معتادان تبدیل شد. اکنون جزیره برادر شمالی یک پناهگاه پرندگان دارد و برای مردم عادی برای همیشه بسته است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید