سنندج- مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از اول اردیبهشت ماه همه واحدهای صنفی باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را درج کنند.

درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده اجباری می شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، عباس تابش روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مبحث مقابله با قاچاق کالا یک امر جدی است که دولت به منظور افزایش نرخ اشتغال و کاهش قیمت کالای در دسترس مردم اقدام به این امر می‌کند.

وی افزود: در این راستا نیز مبارزه با قاچاق قطعات ماشین‌های سواری از جمله کمک فنر، باتری، لنت و فیلتر روغن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ما برای تأمین حقوق مصرف کننده باید تلاش کنیم که چرخ تولید بچرخد و تحقق این مهم نیازمند حمایت از تولید است.

تابش افزود: از اول اردیبهشت ماه همه واحدها باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را درج کنند لذا تولیدکننده باید متعادل کننده قیمت محصول در کف بازار باشد و برای این کار نیاز به پایین آوردن قیمت تولید است.

وی تأکید کرد: برای اجرای این طرح ما مجری قانون هستیم و قرار نیست با حرف کسی این طرح را تعطیل کنیم.

مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تفاوت فروش تا رسیدن به دست مشتری ۸۴ هزار قلم کالا از ۵ تا ۱۶۰ درصد بوده است لذا دلیل اجرای طرح شفاف‌سازی قیمت کالا برای حذف حاشیه سودهاست.

تابش افزود: برای حمایت از تولید و اجرای کامل طرح درج قیمت، هر کالایی در واحدهای تولیدی به دلیل درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده به فروش نرسد به شرط داشتن اسناد، خریداری خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید