ضارب تکفیری در حمله به ۳ طلبه جهادگر، به حجت‌الاسلام اصلانی و دارایی هر کدام یک و دو ضربه کاری ‌و بر بدن حجت‌الاسلام پاکدامن ۲۰ ضربه چاقو ‌وارد کرد.

جزئیات جدید از حمله ضارب به ۳ طلبه در حرم رضوی  / ۲۰ ضربه چاقو ‌بر بدن یکی از طلبه ها
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ضارب تکفیری در حمله به ۳ طلبه جهادگر، به حجت‌الاسلام اصلانی و دارایی هر کدام یک و دو ضربه کاری ‌و بر بدن حجت‌الاسلام پاکدامن ۲۰ ضربه چاقو ‌وارد کرد.

 همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) از سوی فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به‌سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

در همان روز حجت‌الاسلام اصلانی با وجود تلاش‌های صورت گرفته کادر پزشکی به علت کاری بودن ضربه وارده از سوی ضارب به شهادت رسید و حجت‌الاسلام پاکدامن و دارایی در بخش ویژه بیمارستان کامیاب بستری شدند.

پس از عیادت تولیت آستان قدس رضوی از حجج‌اسلام دارابی و پاکدامن در بیمارستان شهید کامیاب مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی دستور داد با توجه به تکمیل اقدامات اولیه رسیدگی به وضعیت این دو طلبه جهادگر، ادامه روند درمانی آن‌ها در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد انجام شود که حجت‌الاسلام پاکدامن به بیمارستان رضوی منتقل شد اما حجت‌الاسلام دارایی با توجه به وخامت حالش، روند درمان در همان بیمارستان کامیاب پیگیری شد.

در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز خاک‌سپاری شهید اصلانی، دوست و همراه ایشان حجت‌الاسلام دارایی از طلبه‌های مجروح در حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی(ع) در بیمارستان کامیاب مشهد مقدس به شهادت رسید، اما علی رغم وارد آمدن 20 ضربه چاقو بر بدن شیخ محسن پاکدامن توسط ضارب تکفیری، حال ایشان رو به بهبودی است.

20 ضربه چاقو توسط ضارب تکفیری بر بدن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پاکدامن وارد آمد که علی‌رغم تعدد این ضربه‌ها، با دعای خیر مومنین حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.‌حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی و حجت‌الاسلام والمسلمین دارایی هرکدام یک و دو ضربه چاقو از آن ملعون تکفیری خوردند که به علت کاری بودن ضربه‌ها به شهادت رسیدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید