جالبه بدونید درصورتی که موفق بشید ویزا و اقامت دائم کانادا رو دریافت کنید، فرزندانی که در خاک کانادا به دنیا میارید تابعیت این کشور رو خواهند داشت و نیازی نیست تلاشی برای اخذ تابعیت اون‌ها بکنید.

حق و حقوق شما به عنوان مهاجر در کانادا

جالبه بدونید کانادا در بین کشورهایی که توسعه پیدا کردن حق و حقوق بیشتری برای افرادی که بهش مهاجرت می‌کنن قائله. در کانادا اگه شما موفق بشید ویزا یا اقامت بگیرید، عملا هیچ تفاوتی با شهروندان خود کانادا ندارید و از حقوق و مزایایی مثل اونا برخوردار می‌شید.

در کانادا شما آزاد هستید دین خودتون رو انتخاب کنید و زندگیتون رو بر اساس آموزه‌های دین‌تون پیش ببرید. در کانادا همه‌ی مهاجران آزادن ابراز عقیده کنن، مطبوعات داشته باشن و در باره‌ی مسائل مختلف نظر بدن.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فرهنگ کانادا اینه که حتی بدون استناد به قانون و ضمانت اجرایی احترام به دیگری، شما در کانادا به راحتی پذیرفته می‌شید چون مردم کانادا دوست دارن با فرهنگ‌های مختلف آشنا بشن و در کنار هم به یک زندگی نرمال بپردازن.

شما در صورت مهاجرت و اقامت دائم در کاناداد محدودیتی در به دست آوردن پست‌های مدیریتی دولتی و غیردولتی ندارید و اگه شایستگی لازم برای کسب یه جایگاه رو داشته باشید، به راحتی به دستش خواهید آورد.

جالبه بدونید در کانادا لازم نیست بیخیال تابعیت سرزمین مادری خودتون بشید چون این امکان در کانادا وجود داره که شما رو حتی با داشتن تابعیت چندگانه هم بپذیره.

جالبه بدونید درصورتی که موفق بشید ویزا و اقامت دائم کانادا رو دریافت کنید، فرزندانی که در خاک کانادا به دنیا میارید تابعیت این کشور رو خواهند داشت و نیازی نیست تلاشی برای اخذ تابعیت اون‌ها بکنید.

و در پایان شاید شگفت‌انگیزترین حقوق شما در کانادا این باشه که با وجود دریافت اقامت دائم کانادا، می‌تونید اقامت دائم چند کشور دیگه رو هم داشته باشید و به راحتی در این کشور زندگی و کار کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، اخذ پذیرش تحصیلی کانادا، ویزای توریستی ۵ ساله کانادا به وب سایت oktoboard.ir بزرگترین مرجع اخذ انواع ویزا و اقامت مراجعه فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید