مدیرعامل نساجی گفت: به لحاظ قانونی، نقل و انتقالات به پایان رسیده و ما نمی‌توانیم از اشکان دژاگه استفاده کنیم و انشالله اگر فرصت باشد فصل آینده از دژاگه در تیم‌مان استفاده خواهیم کرد.

احتمال بازگشت کاپیتان سابق تیم ملی به لیگ برتر

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، اشکان دژآگه کاپیتان سابق تیم ملی ایران چند روزی است در تمرینات نساجی حضور دارد. موضوعی که باعث شد تا برخی از رسانه های از پیوستن او به این تیم خبر بدهند. ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفتگو با برنامه‌ی «شب‌های فوتبالی» در واکنش به جذب دژاگه توضیح داد: او به واسطه‌ی رفاقتی که با مسعود شجاعی و ساکت الهامی دارد در تمرینات ما حضور پیدا می‌کند؛ به لحاظ قانونی، نقل و انتقالات به پایان رسیده و ما نمی‌توانیم از اشکان دژاگه استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به رفاقتی که او با آقای شجاعی و الهامی دارد، قرار است چند صباحی در کنار تیم ما باشد و این اتفاق باعث افتخار ما هم بوده که اشکان دژاگه در تیم ما حضور داشته باشد و انشالله اگر فرصت باشد فصل آینده از دژاگه در تیم‌مان استفاده می‌کنیم.»

البته گفته می شود دژآگه نیم نگاهی هم به حضور در استقلال و پرسپولیس دارد و احتمال دارد او فصل آینده پیراهن یکی از دو تیم پرطرفدار تهرانی را بر تن کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید