وزش باد شدید ناگهانی موجب آویزان شدن پاراگلایدر سوار از درخت شد.

سقوط پاراگلایدرسوار روی درخت به دلیل وزش باد شدید / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که لحظه گرفتار شدن این پاراگلایدرسوار استرالیایی روی درخت را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این ویدئو که اولین بار در یوتیوب منتشر شد این پاراگلایدسوار در حالی که آماده پرواز با پاراگلایدر است دیده می‌شود.

با این حال پرواز وی آن طور که پیش بینی کرده پیش نمی‌رود و او پس از پرواز کوتاه به دیوار فلزی برخوده کرده و سپس از شاخه‌های یک درخت تنومند آویزان می‌شود. کاربری که این ویدئو را در یوتیوب به اشتراک گذاشت تایید کرد که خوشبختانه این پاراگلایدرسوار در این حادثه دچار جراحت جدی نشده است. این پاراگلایدرسوار در این باره گفت: «در حالی که منتظر پرواز با پاراگلایدر بودم با طوفان گرد و خاک مواجه شدم. من به اطراف پرتاب و سپس از درخت آویزان شدم. من در این حادثه دچار جراحت شدید نشدم. با این حال پاراگلایدر من شدیدا دچار آسیب شد.»

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از وقوع حادثه ناگهانی برای این پاراگلایدر سوار استرالیایی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئویی که وقوع حادثه برای یک پرنده (صخره نورد) را نشان می‌داد به ویدئویی داغ تبدیل شده بود. چتر نجات این مرد پرنده پس از پرش، پاره شد با این حال او با خوش شانسی روی یک صخره فرود آمد و از مرگ گریخت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید