دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

 دستگیری ٣ دختر در گلزار شهدا بخاطر رقص و پایکوبی / جزئیات
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور (خراسان رضوی) از شناسایی و دستگیری 3 هنجارشکن گلزار شهدای بهشت فضل این شهرستان خبر داد.

سید محمد حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: با توجه به جریحه دار شدن احساسات، افکار عمومی مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی در ادامه گفت: متهمان در حضور مقام قضایی با ابراز ندامت و پشیمانی فراوان از این اقدام هنجار شکنانه خود، از عموم مردم عذرخواهی و تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: والدین و خانواده ها نقش مهمی در تربیت و کنترل فرزندان خود دارند. از این رو باید قبل از بروز اینگونه اقدامات هنجار شکنانه فرزندان خود را نسبت به عواقب آن توجیه کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    25 24
    اشکال نداره پدرم من اونجا خاک شده خداشاهده شکایتی ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید