۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 55347218

ما از داده‌های سال ۲۰۱۹ استفاده کردیم زیرا استفاده از داده‌های سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تصویری واقعی را نشان نمی‌دهد، زیرا بحران کرونا صنعت گردشگری را مجبور به توقف شدید کرد.

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: کشورهای پربازدید در جهان با استفاده از فشارسنج جهانی گردشگری که توسط سازمان ملل متحد ایجاد شده است، شناسایی شده‌اند. بر این اساس، تعداد بازدیدکنندگانی که در سال ۲۰۱۹ از یک کشور خارجی به یک کشور خاص وارد شده‌اند، برای هر یک از کشورهای پربازدید جهان به طور جداگانه ذکر شده است.

ما از داده‌های سال ۲۰۱۹ استفاده کردیم زیرا استفاده از داده‌های سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تصویری واقعی را نشان نمی‌دهد، زیرا بحران کرونا صنعت گردشگری را مجبور به توقف شدید کرد.

با در نظر گرفتن این پیشینه، شروع می‌کنیم.

مجارستان

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

ورود خارجی بین‌المللی در سال ۲۰۱۹: ۱۶.۹ میلیون

مجارستان به دلیل مکان‌های گردشگری زیبای خود، در فهرست کشورهای پربازدید جهان است. معماری تاریخی و رمانتیک ساختمان‌های آن سالانه میلیون‌ها بازدید کننده را به این کشور جذب می‌کند. علاوه بر این، مجارستان دارای آبگرم‌های فراوان و حمام‌های حرارتی درمانی است که به گردشگران اجازه می‌دهد تا استراحت کنند و لذت ببرند.

غذای خاص این کشور و نوشیدنی معروف آن دلایل بیشتری را برای تبدیل شدن این کشور به یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان فراهم می‌کند.

کرواسی

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

ورود خارجی بین‌المللی در سال ۲۰۱۹: ۱۷.۴ میلیون

کرواسی به عنوان مکانی پربازدید در جهان ظاهر شده است. این کشور اخیرا به دلیل مکان‌های فرهنگی مختلف مانند خرابه‌ها و قلعه‌های باستانی، مناطق زیبای توریستی طبیعی و آب و هوای گرم محبوبیت پیدا کرده است. یکی از ویژگی‌های کرواسی این است که این کشور دارای بیش از ۱۲۰۰ جزیره است که به دلیل فعالیت‌هایی مانند ردیابی دلفین ها و جت اسکی مشهور هستند.

کره جنوبی

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

ورود خارجی بین‌المللی در سال ۲۰۱۹: ۱۷.۵ میلیون

کاخ ها، دژها و معابد در کره جنوبی ۱۱ مکان از میراث جهانی اعلام شده یونسکو را تشکیل می‌دهند. عشق این کشور به قهوه، کیمچی معروف و مراکز خرید فراوان، کره جنوبی را به یکی از مکان‌های پربازدید در جهان تبدیل کرده است. علاوه بر این، کنسرت‌های پاپ و محصولات مراقبت از پوست و زیبایی بسیار محبوب و انقلابی در کره جنوبی سالانه انبوهی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. این کشور همچنین سرمایه گذاران و افرادی را که برای تجارت سفر می‌کنند جذب می‌کند، زیرا قوانین تجاری مناسبی دارد. کره جنوبی همچنین یکی از اقتصادهای دوستدار تجارت در جهان است.

هند

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

ورود خارجی بین‌المللی در سال ۲۰۱۹: ۱۷.۹ میلیون

هند مکان‌های تاریخی زیادی برای بازدید دارد، از جمله دروازه هند، غارهای آجانتا الورا، قطب منار و تاج محل معروف از دوران مغول. علاوه بر این، مفهوم گردشگری معنوی در هند نیز وجود دارد، به ویژه در رابطه با مکان‌هایی مانند معبد طلایی و وارکالا.

ویتنام

پربازدیدترین کشورهای جهان کدامند؟

ورود خارجی بین‌المللی در سال ۲۰۱۹: ۱۸ میلیون

این کشور دارای مناظر خیره‌کننده، مکان‌های تاریخی و فرهنگ منحصربه‌فردی است که همگی گردشگران را به ویتنام جذب می‌کنند. مکان‌های میراثی مانند شهرهای باستانی به همراه طبیعت دوستانه مردم محلی و غذاهای عجیب و غریب ویتنامی از دلایلی هستند که ویتنام یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است.

انتظار می‌رود با دریافت واکسن‌های کووید-۱۹ و شرکت‌های برنامه‌ریزی گردشگری و تفریحی در این کشور دوباره احیا شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید