رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزشگاه‌ها و مراکز غیردولتی از جمله کلاس‌های کنکور، کلاس‌های تقویتی و آموزشگاه‌های زبان هم حضوری هستند.

افزایش شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن کلاس‌ها
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی درباره لزوم آموزش حضوری مدارس غیردولتی و مراکز آموزشی اظهار کرد: مراکز آموزشی از جمله کلاس های  تقویتی و کنکور، آموزشگاه های زبان موظف شدند که از ۱۴ فروردین ماه آموزش حضوری را دنبال کنند.

وی ادامه داد: در جلسات متعدد تاکید شده است که آموزشگاه‌ها در استان‌های کشور به حضور حداکثری دانش آموزان توجه کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای برگزاری کلاس‌های حضوری صورت گرفته بود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی همچنین درباره افزایش شهریه مراکز آموزشی غیردولتی توضیح داد: شهریه مراکز غیردولتی ابتدای هرسال مشخص می‌شود، بنابراین درحال انجام هماهنگی‌های لازم برای افزایش شهریه سالانه هستیم.

محمودزاده ادامه داد: قرار است امسال افزایش شهریه به صورت یک درصد کلی برای همه آموزشگاه‌ها عنوان نشود بلکه با روسای آموزشگاه‌ها به این توافق رسیدیم که افزایش شهریه براساس یک الگو و به صورت متفاوت براساس کیفیت تدریس و تجهیزات هر آموزشگاه اعلام شود.

وی با بیان اینکه بخشنامه این الگوی شهریه به استان‌های کشور ابلاغ شده است، عنوان کرد: الگوی شهریه برای هر مرکز متناسب با فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، تعداد دانش‌آموزان، امکانات و تجهیزات و فضای حاکم نیروی انسانی شهریه در نظر گرفته می‌شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی یادآور شد: براساس شاخص‌های اعلام شده برای آموزشگاه یک نسخه مشخص می‌دهیم و مانند سال‌های گذشته براساس یک درصد مشخص افزایش قیمت وجود ندارد.

محمودزاده افزود: با افزودن یک درصد شهریه به صورت یکسان برای همه مراکز وموسسات آموزشی کیفیت کار به درستی سنجیده نمی‌شود اما با درنظر گرفتن الگوی شهریه کیفیت بخشی تقویت می شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوی شهریه به کارکردهای مراکز آموزشی گره خورده است، گفت: مراکز باید وضعیت خود را براساس الگوهای میزان شهریه اعلام کنند، سپس این اعلام در شورای نظارات بر منطقه استان مصوب شود تا در نهایت پس از تصویب در اعلانات مدارس و مراکز به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید