روز گذشته ۱۷ فروردین ماه یک جوان ۱۹ ساله در استخر راه آهن اهواز دچار حادثه شد و علی رغم تلاش برای احیای وی، متاسفانه این جوان جان خود را از دست داد.

علت مرگ جوان ۱۹ ساله در استخر اهواز چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن ابدالی رییس هیات نجات غریق خوزستان، با تسلیت به خانواده این جوان و ابراز تاسف از حادثه رخ داده، اظهارکرد: هنوز جواب پزشکی قانونی به دست ما نرسیده است اما به نظر می آید که مشکلات فنی استخر موجب مرگ این جوان می شود.

وی بیان کرد: پای این جوان به کف استخر برخورد کرده و به دلیل عدم وجود درپوش لوله مکش در زمان حادثه، پای فرد در لوله مکش استخر که به سمت موتورخانه می رود فرو رفته و گیر می کند و علی رغم این که نجات غریق نیز در استخر حضور داشت و برای نجات جان این جوان تلاش می کند اما مکش موتورخانه به اندازه ای بود که زور نجات غریق به او نمی رسد و نمی توانند این فرد را از کف استخر بالا بکشند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: در همین حین، موتورخانه را خاموش می کنند و مکش قطع شود و موفق می شوند این جوان را از آب بیرون بکشند. زمانی که فرد به بیرون از آب انتقال داده می شود، فرد جوان هنور ضربان قلب داشته و اورژانس هم وقتی در محل حاضر می شود، گویا امکانات آن چنانی نداشته و فرد به بیمارستان انتقال داده می شود و در نهایت  کادر پزشکی هم علی رغم تلاش خود نمی توانند برای احیای این جوان کاری انجام دهند و متاسفانه او جان خود را از دست می دهد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با ساخت و سازهای استاندارد و گرفتن مجوزهای لازم شاهد این چنین اتفاق های ناگواری نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید