مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محور آزاد راه شرق اصفهان که بدلیل توفان گرد و غبار با محدودیت ترافیکی موقت مواجه شده بود پس از سه ساعت و کاهش شدت توفان توسط پلیس راه بازگشایی شد.

بازگشایی محور شرق اصفهان با کاهش شدت توفان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش افزود:بدنبال وقوع توفان گرد و غبار در محورهای شرق استان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه اعمال محدودیت ترافیکی موقت توسط پلیس راه بمنظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای در محور آزاد راه شرق از پل اردستان تا پل فرودگاه انجام شد.

وی ادامه داد: محور ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر و پس از کاهش شدت توفان توسط پلیس راه بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: وزش باد از بعدازظهر امروز در بیشتر مناطق استان شدت گرفت و این وضعیت تا روز یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شرایط موجب خیزش کانون های گرد و غبار در مناطق شرق اصفهان شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: گزارش وقوع گرد و غبار از مناطق بیابانی خور و بیابانک ، انارک، جندق، سجزی، محور فرودگاه اصفهان، بادرود، آزاد راه شرق و ورزنه در شرق اصفهان ارائه شده است.
وی با اشاره به وقوع توفان گرد و غبار در استان اصفهان اضافه کرد: توصیه های لازم در این زمینه مانند استحکام بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها و حفاظت از تاسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده ها با توجه به کاهش میدان دید بویژه در محورهای شرق و شمال و عدم صعود به ارتفاعات ارائه شد.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: ضرورت اعمال محدودیت های ترافیکی در صورت تشدید این توفان و وزش باد به پلیس راه اعلام شده است .

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید