سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال در شهریار خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار ۱۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده است.

کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهریار تهران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: در راستای اولویت‌ها و راهبردهای ابلاغی، مبنی بر تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در فاز یک اندیشه شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان شبکه بهداشت شهریار به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انبار ۱۱ هزار و ۴۳۵ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ظهیری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایتی در صنف تولیدکنندگان داخلی است می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید