کمیته انضباطی سرمربی پرسپولیس را برای بد رفتاری در شهرآورد یک میلیارد جریمه و ۶ جلسه محروم کرد.

محرومیت ۶ جلسه ای برای یحیی گلمحمدی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز ۲۶ اسفندماه در نودوهشتمین شهرآورد تهران به مصاف استقلال رفت که با برتری در آن مسابقه می‌توانست به ششمین قهرمانی متوالی نزدیک شوند اما پرسپولیسی‌ها این فرصت را از دست دادند و بازی برده را با تساوی عوض کردند.

این در حالی بود که در جریان آن مسابقه یحیی گل‌محمدی به شدت علیه داور موضع گرفت و حتی وارد زمین شد و داور بازی را هل داد و در نهایت هم شالش را به زمین کوبید تا بازی برای دقایقی به جنجال کشیده شود.

با این حال کمیته انضباطی برای توضیح در خصوص اتفاقات آن دیدار سرمربی سرخپوشان را فراخواند. نشست کمیته انضباطی قرار بود روز دوشنبه برگزار شود اما به خاطر دیدار پرسپولیس و هوادار این نشست به روز پنجشنبه موکول شد. در همین راستا سرمربی پرسپولیس امروز همراه دو تن از اعضای حقوقی باشگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا توضیحاتشان را ارائه دهند.

پس از این نشست نیز کمیته انضباطی آرای خود را  بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از ۶ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید