مریم کریمی؛ جهانگرد، عاشق سفره، اون در سفر کردن به مقصد توجه چندانی نداره و عمیقا در لحظه زندگی می‌کنه و از بودن لذت می‌بره. مریم در ایران و جهان کلی گشته و طبیعتا در خیلی جاها اقامت داشته، اون راهنمای ایتالیایی/ فارسی دور ایرانه و توری رو از شیراز با دیدن جاذبه‌های این شهر بی‌نظیر شروع می‌کنه و در ادامه مسافرهاش رو برای گشت‌وگرد و اقامت و استراحت به اصفهان حیرت‌انگیز همراهی می‌کنه. مریم در این سفر فشرده از تجربه خوبی که در هتلی ۵ ستاره در اصفهان داشته می‌گه، با ما همراه باشید تا از طریق اون بیشتر از ویژگی‌های هتل کوثر بدونیم.

روایت مریم کریمی از تجربه درخور و قابل تحسینش از اقامت در هتل کوثر اصفهان

سلام نو - سرویس گردشگری: مریم از گذروندن یک روز طولانی و دیدن جاذبه‌های گردشگری شیراز با مسافرهاش می‌گه: "روز خیلی طولانی ای داشتیم. از مسجد نصیرالملک شیراز شروع کردیم و با تخت جمشید و نقش رستم و پاسارگاد ادامه دادیم و آخر شب رسیدیم اصفهان. یعنی از ساعت هفت و نیم صبح که از جلوی هتل چمران شیراز سوار اتوبوس شدیم تا ساعت ده و نیم شب که جلوی هتل کوثر اصفهان پیاده شدیم. روز خیلی طولانی ای بود، ولی شب همه‌ی مسافرها با خنده و پر انرژی وارد اتاق‌هایشان شدند. این هم به خاطر شروع روز با این نورهای رنگی فوق العاده و جادویی مسجد نصیر بود، هم به خاطر پایان روز با پذیرایی فوق‌العاده در رستوران هتل کوثر اصفهان. پرسنل رستوران تا ساعت دوازده شب مشغول سرویس دهی به گروه بودند و گروه بعد از خوردن یک شام عالی چایی هم بر بدن زد و وارد اتاق‌هایی شد که به خاطر سفارش زیاد از طرف آژانس بهترین اتاق‌های هتل بودند و میز پذیرایی اتاق هم آراسته به گلدانی از گل طبیعی بود و بساط میوه و شیرینی و گز هم آماده."

روایت مریم کریمی از تجربه درخور و قابل تحسینش از اقامت در هتل کوثر اصفهان

اون از راه درازی که گردشگری در ایران باید طی کنه می‌گه و در نهایت به تجربه خوشایندی که چندین مرتبه در هتل کوثر داشته و پرسنل درجه یک این هتل، اشاره می‌کنه: "گردشگری ایران هنوز خیلی راه دارد تا برسد به آن چیزی که باید. ولی بعضی وقت‌ها آدم فکر می‌کند می شود هم بیشتر از اینها امیدوار بود. سالی چندین بار میهمان هتل کوثر هستم. تقریبا تمام پرسنل هتل مرا می‌شناسند و من خودم را در خانه احساس می‌کنم. هتل همیشه پر است، چون اصفهان هتل پنج ستاره زیاد ندارد. اما این باعث نمی‌شود مسئولین و پرسنل هتل در خدمات دهی کم بگذارند و فکر کنند: خب ما که همیشه پر هستیم و مسافرها انتخاب چندانی ندارند. چه فرقی می‌کند خدماتمان عالی باشد یا معمولی. به نظرم پرسنل هتل کوثر اصفهان از بهترین‌ها هستند و آموزش خوبی دیده‌اند و لایق این هستند که در این پست از همه‌شان تشکر کنم. از دوستانی که زحمت چمدان‌ها را می‌کشند گرفته، تا رسپشن و کارکنان رستوران و مدیر اقامتی هتل و عزیزانی که من کمتر باهاشان برخورد داشته‌ام."

روایت مریم کریمی از تجربه درخور و قابل تحسینش از اقامت در هتل کوثر اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید