نماینده مردم علی آباد در مجلس تأکید کرد: در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند ، تا کی قرار است ارابه‌های نعش‌کش را در جاده‌ها داشته باشیم.

 واردات خودرو را آزاد کنید / ارابه‌های نعش‌کش در ایام نوروز ۶۰۰ نفر از ایرانیان را در جاده کشت
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نماینده مردم علی آباد در مجلس تأکید کرد: در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند ، تا کی قرار است ارابه‌های نعش‌کش را در جاده‌ها داشته باشیم، باید طبق مصوبه کمیسیون تلفیق واردات خودرو صورت گیرد تا رقابت در این بازار شکل گیرد.

 رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت حجت‌الاسلام اصلانی در حرم رضوی گفت: از سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان گلستان تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر مصوبات سفر محقق شود؛ همچنین از اعضای کمیسیون تلفیق برای افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تشکر می‌کنم اما باید نرخ خرید تضمینی کالاهایی چون آفتابگردان، سویا و پنبه نیز افزایش پیدا کند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به وزرای کشاورزی، بهداشت و درمان گفت: افزایش قیمت خرما، گوشت و محصولات لبنی و از سوی دیگر دارو و تجهیزات کمر کارمندان و بازنشستگان را خم کرده است و باید تدابیری برای کنترل بازار صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند ، تا کی قرار است ارابه‌های نعش‌کش را در جاده‌ها داشته باشیم، باید طبق مصوبه کمیسیون تلفیق واردات خودرو صورت گیرد تا رقابت در این بازار شکل گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اجرای فاز دوم نیروگاه علی آباد کتول را از خواسته‌های به حق مردم دانست چرا که سال گذشته قطعی آب و برق باعث آزار مردم شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید