نماینده شازند درمجلس در واکنش به حمله به روحانیون در حرم رضوی در توئیتی نوشت: فقط استان تهران توسط یک میلیون و ششصد هزار افغانی محاصره شده است.

نماینده مجلس: همه افغان‌ها باید از کشور اخراج شوند

به گزارش سلام نو، محمود احمدی بیغش نماینده شازند درمجلس شورای اسلامی، در واکنش به حمله به روحانیون در حرم رضوی در توئیتی نوشت:

حمله گستاخانه تبعه افغانی به سه روحانی در رصحن حرم مطهر امام رضا(ع) نشان از اتفاقات ناخوشایند توسط مهاجرین بی هویت افغانی برای کشور در آینده دارد.

حمایت از طالبان منفور لکه ننگی برای ماست.تا دیر نشده بایدهمه اینها را بدون هیچ دفع الوقتی از کشور اخراج کرد.فقط استان تهران توسط یک میلیون و ششصد هزار افغانی محاصره شده است.

نماینده مجلس: همه افغان ها باید از کشور اخراج شوند

کد خبرنگار: ۱۳
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • رحمان قناص IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    با سلام عرض ادب خدمت جامعه روحانیون و عرض تسلیت به محضر روحانیون گرامی در جای جای پهنه هستی و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای ، و بعنوان یک افغانستانی متولد ایران عزیز و جانباز مدافع حرم از تمامی مردم عزیز ایران اسلامی ،جامعه شریف روحانیون ، و رهبر عزیز انقلاب جهت این رویداد دلخراش که بدست حیوانات انسان نما و طراحی شیاطین و شیطان بزرگ اسرائیل و آمریکای جهان خوار رخ داده لقب هر آزارد مردی رو بدرد آورده پوزش میخواهم و خدا میداند لحظه ایی از هویت افغانی خودم شرمسار شدم و باید بگم دوستان عزیز بدست خودمون نگاه کنیم آیا همه انگشتها یکی هستن . وقتی در یک دست اینگونه است چطور یک ملت را بخاطر یک حیوان وهابی مجازات میکنید. حرفی ندارم ولی خدا را هزاربار شکر که در این ملک رهبری از فرزندان سلیقه طاهره خانوم فاطمه الزهرا س و محرم اسرار امام عصر عج ا... حضور داره و بازهم خدا شکر که عشق ایشان در قبلم جای داده و از فدا شدن در راه فرمانشان لحظه شمار هستم،و ای کاش مالک اشتر زمان سردار عشق میتونست جواب شما رو بده (از این جمله استفاده کردم چون شهیدان زنده اند و بین ما شاهد اعمال ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید