نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: آمریکا بنای کاهش تنش را ندارد و صرفا درصدد دسترسی به مکانیسم ماشه در برجام و تحمیل محدودیت های هسته ای به ایران است.

نماینده مجلس: بااجرای طرح صیانت باید چشم فتنه گران را کور کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا؛ علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در باب مذاکرات هسته ای خطاب به رییس جمهور گفت: در مذاکرات هسته ای، در حال مذاکره با شیطان، آن هم شیطان بزرگ هستید.شیطانی که اگر ذره ای غفلت کنید، شما را نابود خواهد کرد. راهبرد و فرمان مقام معظم رهبری کاملا واضح است؛ رفع کامل تحریم ها و راستی آزمایی که البته قانون اقدام راهبردی مجلس نیز بر همین اساس استوار شده است؛ لذا به تیم مذاکره کننده و اعضای شورای عالی امنیت ملی بفرمایید مبادا از فرمان ولی امر مسلمین و نایب امام زمان (عج) سرپیچی کنند که ذلت و  خواری دنیا و آخرت را به دنبال خواهند داشت.همانطور که دولت قبل گرفتار آن شد و دولت عبرت نام گرفت و   از جانب ملت مطرود شد و نزد خداوند سرافکنده گردید.

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: اعمال مکرر تحریم های جدید، اصرار بر عدم لغو موثر تحریم ها و ندادن تضمین معتبر و حتی راه ندادن خواننده به آمریکا صرفا به خاطر اینکه سربازی اش را ۳۰ سال قبل در سپاه گذرانده است، همگی گواه این مدعاست که آمریکا بنای کاهش تنش را ندارد و صرفا درصدد دسترسی به مکانیسم ماشه در برجام و تحمیل محدودیت های هسته ای به ایران است. در چنین شرایطی چرا برخی ها میان دولت در توجیه تنازل از خطوط قرمز اعلامی رهبر معظم انقلاب علم می زنند و سخن می گویند؛ لذا تاکید می کنم که شیطان، شیطان است.

وی افزود: از امام صادق (ع) نقل است که فرمودند" تا وقت یقین نکرده اید که شیطان مرده است، از او برحذر باشید" آمریکا روز به روز در حال افول و نابودی است و جبهه مقاومت روز به روز بالنده تر می شود. مبادا در چنین حالتی با آمریکا،این شیطان درمانده امتیاز بدهید.

علیزاده برمی در خصوص لزوم هرچه سریعتر قانونمند کردن فضای مجازی گفت: طبق اعلام پلیس فتای کشوربیش از ۸۰ درصد کلاهبرداری ها در پلتفورم های خارجی رخ می دهد. سالانه از طریق وبسایت های شرطبندی فارسی نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان، ارز از کشور خارج می شود. خرید و فروش کودک، خرید و فروش اسلحه، خرید و  فروش افسار گسیخته مواد مخدر، جعل مدرک، فروش داروهای تقلبی، شبکه سازی سرویس های جاسوسی و شبکه سازی های فساد جنسی تنها بخش کوچکی از تبعات بی قانونی موجود در فضای مجازی کشور است.آیا این فضا نیازمند قانونمند شدن ندارد؟آیا کسی باور می کند که ایران هیچ قانون جامعی برای فضای مجازی ندارد؟

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند" فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون مدیریت می شود، آنها دارند مدیریت می کنند، ما نمی توانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی پناه رها کنیم. همه کشور های دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اعمال مدیریت می کنند، در حالیکه ما افتخار می کنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده ایم. این به هیچ وجه افتخار ندارد. فضای مجازی را باید مدیریت کرد" مجلس در چنین شرایطی با هدف اجرای این فرمان ها، طرح قانونمند کردن فضای مجازی را در دستور کار داد اما از همان هنگام، هجوم با تمام قدرت دشمنان علیه این طرح آغاز گردید.

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: دولت شرور آمریکا، دولت خبیث انگلیس، رژیم اشغالگر قدس، برخی از کشورهای اروپایی و منافقین و بالاخره تمام اذناب شیطان با کلیه توان سایبری خود هجوم بی سابقه ای برای جلوگیری از تصویب این طرح اورده اند. در داخل کشور نیز مزدوران  بدون یونیفرم آمریکا یعنی لیبرال ها که امام امت آنها را خطرناک ترین دشمنان اسلام ناب معرفی نمودند و نخست وزیر سابق رژیم کودک کش اشغالگر قدس، آنها را دوستان خوب اسرائیل نام نهاد، همه قوای خود را برای سیاه نمایی و جلوگیری از تصویب این طرح به صحنه آورند.

وی بیان کرد: بزرگترین لشکرشکی فیک نیوزها تنها در همان ساعات اولیه با تولید ۱۱ هزار محتوا علیه این طرح توسط ۶۶ حساب اینترنتی کلید خورد. البته در این میان کوتاهی کمیسیون مربوطه  در نامگذاری نادرست این طرح و عدم تبیین شایسته آن نیز بر تلخی ماجرا افزود.نمایندگان محترم شما مجلسی هستید  که نایب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای آن را با لفظ مجلس انقلابی توصیف فرمود. به فرمان ولی امر مسلمین جهان لبیک بگوییم و یک بار برای همیشه به این ولنگاری فضای مجازی پایان داده چشم فتنه گران را کور کنیم.

علیزاده برمی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده دامغان به معلمان که قسمتی از کریدور بسیارمهم شمال به جنوب است، به قتلگاه تبدیل شده است، چرا به وضع کم کاری پیمانکار این راه رسیدگی نمی کنید؟ تاکنون چندین نامه برای شما نوشته ام اما هیچ اقدامی نشده است. به داد مردم برسید. مردم تاکی باید مجروح بدهند و عزادار عزیرانشان بشوند. منتظر اقدام سریع شما هستیم./

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید