نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره‌کنندگان مواظب عزت مردم ایران باشند تا دوباره کلاه بر سرمان نرود که کلاه بر سر مردم است؛ دشمن، دشمن است و باید از حقوق ملت دفاع کنند.

نماینده مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده: کاری نکنید بعدا بگوییم خدا پدر و مادر ظریف را بیامرزد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: آزموده را آزمودن خطاست و مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، موضوعی که باید دیپلمات‌های کشور که در حال مذاکره هستند مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه شرایط برای ما خیلی روشن نیست، گفت: از صحبت های مطرح شده این موضوع احساس می‌شود که آقایان خیلی بر شعارهایشان خیلی پایبند نیستند. ما تعهداتمان را عمل کرده و همه هم از مواضع رهبری مبنی بر لزوم راستی آزمایی آمریکایی‌ها اطلاع داریم؛ پس مذاکره کنندگان مواظب عزت مردم ایران باشند تا دوباره کلاه بر سرمان نرود که کلاه بر سر مردم است؛ دشمن، دشمن است و باید از حقوق ملت دفاع کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در دوره قبل از افرادی بودم که نسبت به برجام اعتراض داشتم پس کاری نکنید که بعدا بگوییم خدا پدر و مادر ظریف را بیامرزد. احساس می‌شود آقایان در بحث غنی‌سازی و راستی آزمایی کوتاه می آیند حال اینکه باید محکم بایستند و خداوند هم کمک خواهد کرد. حوادث جهانی و اتفاقات در روسیه و اوکراین خیلی از معادلات را بر هم می‌زند پس  خدای نکرده عزت مردم را نفروشند. مردم فقر و تحریم را نمی‌خواهند ولی بی‌عزتی را هم نمی‌خواهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید