منوچهر آذری، گوینده رادیو و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردم الان باید بتوانند گلیم خود را از آب در بیاورند و مشکلات آنها گرانی و اجاره‌بها و ازدواج جوانان است. این است که زیاد توجهی به صدا و سیما نمی‌شود.

دیگر مشغله مردم رادیو و تلویزیون و سریال نیست

به گزارش سلام نو، برنا نوشت: منوچهر آذری گوینده رادیو و بازیگر سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری اش می توان به آثاری چون "هزاردستان"، "پیامک از دیار باقی"، "کلاه قرمزی"، "آشپزباشی" و... اشاره کرد. 

منوچهر آذری بازیگر و گوینده رادیو درخصوص سریال "جناب عالی" و نقشش در آن گفت: "جناب عالی" سریال ۱۵ قسمتی و کار قشنگی از عادل تبریزی است. این سریال به صورت حرفه‌ای فیلمبرداری شده است و من وقتی سر صحنه می‌رفتم می دیدم مانند زمان علی حاتمی در سریال "هزاردستان" دوربین‌ها فیلمبرداری می کنند. نقشی که من آن را بازی کردم در قصه پدر خانواده است و نقش پسرم را امیرحسین رستمی و نقش همسرم را مهوش وقاری بازی می کند. این نقش درواقع نقش خودم است نه گریم دارد و نه کلاه گیسی گذاشته ام کاملا منوچهر آذری است با همان عیال و داماد و عروس.

او درخصوص اینکه چه میزان سریال های نوروزی دیده می شوند اظهار داشت: مردم گرفتاری و مشکلات بسیاری دارند که این مشکلات و گرفتاری ها برای همه وجود دارد و کرونا به این مشکلات دامن زده و مشغله مردم رادیو و تلویزیون و سریال نیست، مردم الان باید بتوانند گلیم خود را از آب در بیاورند و مشکلات آنها گرانی و اجاره‌بها و ازدواج جوانان است. این است که زیاد توجهی به صدا و سیما نمی شود. به طور مثال ولادت حضرت علی علیه السلام همراه آقای محبی و بچه های «هفت کوچه» در شبکه افق به صورت زنده بر روی آنتن بودیم اما حتی یک نفر را هم ندیدم که بگوید این شبکه و اجرای شما را دیدم. آنقدر تعداد شبکه‌ها و پلتفرم ها زیاد شده است و هنرمندانمان را می‌بینیم که به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی در آنجا مشغول شده اند که دیگر به سمت تلویزیون نمی آیند. صدا و سیما به هنرمندان پولی نمی‌دهد و آنها مجبورند برای گذران زندگی در مدیوم های دیگر فعالیت کنند. من خودم هم در جوکر شرکت کردم و از او متشکرم که گروهی از کمدین ها را در این رئالیتی شو جمع کرده و بیننده های زیادی هم دارد.  اگر می خواهیم کاری بیننده داشته باشد باید پول خرج کنیم و از هنرپیشه و کارگردان خوب در پروژه استفاده کنیم. و کمی فضا را آزاد تر بگذاریم.

آذری درباره‌ی وضعیت تولیدات نمایشی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: آدم سیاسی ای نیستم ولی بستگی به این دارد که سران مملکت تصمیم شان درباره تحریم جهانی که دنیا برای ما گرفته است چیست، این مسائل بر روی همه چیز بر هنر و اقتصاد و زندگی مردم بسیار اثرگذار است. اگر ما تحریم نباشیم اوضاع فرق خواهد کرد و اکنون کرونا هم به این مشکلات اضافه شده است، و مشکلات مالی باعث شده است که کسی دیگر کار نکند. 

اگر دولت دلارهایی که برای این مملکت است و در کشورهای خارجی بلوکه شده است را آزاد کند و تحریم ها تمام شود مطمئناً بر روی کار هنری صددرصد اثر می‌گذارد.

بازیگر سریال "هزار دستان" گفت: من ۱۴ روز نوروز را از ۷ صبح تا دوازده باید پشت میکروفون رادیو باشم به صورت زنده و برنامه اجرا کنیم اما پولی نمی‌دهند. اگر همانطور که اشاره کردم مشکلات حل شود وضعیت بهتر خواهد شد. 

 منوچهر آذری در خصوص برنامه و پروژه های آینده اش گفت: یک پیشنهاد سریال از سمت مسعود ده نمکی به من شده است که در مرحله پیش تولید است و اوایل پاییز قرار است کلید بزنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید