۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
کد خبر: 55346497

خرید آون توستر نوبل کینگ اصلی از چنارو یکی از جمله بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌ها و تازه عروس‌ها بوده و به دلیل ویژگی‌های بسیار بالایی که دارد می‌تواند به خوبی انتظارات را برآورده کند.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴

یکی از جمله وسایل مهمی که در آشپزخانه‌های امروزی مشاهده می‌شود، توستر است. این وسیله برقی به جهت سهولت در امر آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند وسیله‌ای بسیار مهم برای کدبانوها باشد. یکی از جمله این توسترها که دارای مزایای فراوان بوده، آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴  نام دارد.


این توستر محصولی مشترک از کشور چین و ژاپن بوده و در حال حاضر در بازار ایران بسیار پرفروش است و توانسته به دلیل قیمت مناسبی که دارد توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده و یکی از وسایل محبوب آشپزخانه‌های ایرانی باشد. اون توستر نوبل کینگ دارای امکانات زیر است:

  1. سیخ کباب
  2. جوجه گردان
  3. گیره سینی
  4. سینی توری
  5. دو سینی بزرگ به جهت پخت کیک، شیرینی و پیتزا
  6. محافظ برق

توستر نوبل کینگ دارای ۴۰ لیتر حجم بوده و درجه حرارت آن به ۳۲۰ درجه سانتی گراد می‌رسد که این امر بدان معنا است که می‌توان به خوبی انواع گوشت و غذاها را درون آن پخت. این توستر دارای کنترل زمان بالای ۹۰ دقیقه به همراه زنگ هشدار بوده و علاوه بر این موارد دارای تنظیمات حرارتی بوده که می‌توان از آن در جهت تنظیم حرارت برای پخت انواع غذاها استفاده کرد.

آون توستر نوبل کینگ مدل  NF-۱۰۰۴

دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و ضدلک بوده و دارای المنت‌های حرارتی است که از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.   در کنار این موارد شیشه این محصول از جنس دوجداره و نشکن بوده که در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد.
در هنگام خرید توستر نوبل کینگ باید این مورد را در نظر داشته باشید که این توستر از ارتفاع و حجم بسیار مناسبی برخوردار بوده و به مانند یک مایکروفر است و به خوبی امکان پخت جوجه‌های بزرگ را برای شما فراهم می‌سازد. این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای موجود بوده و متناسب با نیاز خانواده‌ها و هماهنگی با سایر وسایل آشپزخانه در رنگ‌های پرکاربرد طراحی شده است.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴

وزن این توستر حدود ۱۰۳۰۰ گرم بوده و دارای ابعادی برابر با ۳۳۰*۴۵۰*۵۲۰ سانتی‌متر است. اون توستر نوبل کینگ ۴۰ لیتر حجم داشته و می‌توان حجم بالایی از غذا را درون آن جای داده تا به خوبی آماده شود. این محصول حرارت بالایی داشته و توانایی تهیه انواع کباب را دارد. توستر پیش رو یکی از پرفروش‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین توسترها بوده و میزان رضایت بسیار بالایی را کسب کرده است.

توستر نوبل کینگ دارای بدنه داخلی نچسب است و دارای توری گریل در بخش بالا و پایین بوده و می‌توان آنها را به صورت جداگانه و یا به صورت همزمان روشن کرد. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل جزو یکی از محبوب‌ترین توسترهای حال حاضر به شمار می‎رود و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. قابلیت جوجه گردانی این محصول بسیار عالی بوده به گونه‌ای که می‌تواند به خوبی مرغ بریان را برای وعده غذایی در نظر داشته آماده کند. از دیگر ویژگی مناسب این آون می‌توان به تایمر آن اشاره کرد، وجود تایمر باعث می‌شود تا در صورتی که به دلیل روزمرگی‌های زندگی حواس‌تان از غذا پرت می‌شود غذا در مدت زمان تعیین شده به خوبی پخته شده و از سوختن آن جلوگیری شود.

این دستگاه دارای زنگ بوده و پس از پایان زمان مشخص شده برای پخت، می‌توان از آماده شدن غذا مطمئن شد. آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴ دارای حداکثر توان مصرفی ۱۴۰۰ وات بوده و از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنظیم دما به جهت پخت غذا
  2. دارای یک درگاه به جهت پخت نان
  3. امکان تهیه کباب با انواع گوشت
  4. امکان تهیه کیک و انواع شیرینی
  5. قابلیت پخت پیتزا و لازانیا
  6. دارای ۲ توری به جهت گریل
  7. دارای ۴۰ لیتر حجم به جهت تهیه غذاهایی با حجم بالا

خرید آون توستر نوبل کینگ اصلی از چنارو یکی از جمله بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌ها و تازه عروس‌ها بوده و به دلیل ویژگی‌های بسیار بالایی که دارد می‌تواند به خوبی انتظارات را برآورده کند.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-۱۰۰۴

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید