۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: 55346489

رسیدن به تناسب اندام و داشتن بدنی خوش فرم این روزها آرزوی بسیاری از جوانان شده. اکثر کسانی که اضافه وزن دارند به دنبال بهترین روش برای کاهش وزن هستند. در این میان عده‌ای برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل به هر روشی متوسل می‌شوند.

کپسول لاغری گامنو چیست؟

اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می‌برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد قرص لاغری و وعده طرفداران آن مبنی بر لاغری سریع شنیده‌اید. آیا واقعا قرص‌های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟ به نظر شما چیزی به نام بهترین دارو لاغری وجود دارد؟ با ما همراه شوید تا بهترین کپسول لاغری بازار را به شما معرفی کنیم.

کپسول لاغری گامنو یک کپسول لاغری تماما گیاهیست که با افزایش متابولیسم بدن، به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند. کپسول لاغری گامنو یک قرص لاغری قوی ، تضمینی و فوق العاده است که دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی می باشد که بدون آسیب زدن به بدن باعث کاهش وزن سریع می شود به شکلی که اکثر مصرف کنندگان آن در همان چند روز اول شگفت زده می شوند. ادعای تولیدکننده کپسول لاغری گامنو این است که بر خلاف قرص‌های لاغری دیگر، برای کاهش وزن با این قرص نیازی به رژیم گرفتن و ورزش کردن نیست.

قیمت کپسول لاغری گامنو یک ماهه تا تاریخ انتشار این مقاله ۲۹۹۰۰۰ تومان می باشد که می­توانید آن را از نمایندگی محصولات گامنو تهیه نمایید. جهت دریافت لینک خرید کپسول لاغری گیاهی گامنو با تخفیف ویژه میتوایند عدد ۹۰۰۶ را به ۱۰۰۰۰۱۰۰۳۰۰۱۰۰ ارسال نمائید.

بهترین کپسول لاغری بازار

کپسول لاغری گامنو محصولی است متفاوت و فوق العاده برای کاهش وزن و کاهش سایز طبیعی و بدون عوارض جانبی.این کپسول بدون نیاز به رژیم و ورزش می تواند به صورت تضمینی وزن شما را کاهش دهد. کپسول لاغری گامنو با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن  باعث لاغر شدن شما می شود . معجزه لاغری گیاهی گامنو مخصوص افرادی هست که بیشتر از ۵ کیلو اضافه وزن دارند وستپ وزنی کرده اند و می خواهند با سرعت بیشتری وزن خود را کاهش دهند.  کپسول لاغری گامنو کاملا گیاهی و بدون عوارض می باشد , شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و به تناسب اندام برسید.

ترکیبات کپسول لاغری گامنو : چای سبز، قهوه سبز، سورنجان، صبر زرد، هلیله سیاه، هل باد چشم، زیره سیاه، سنا، تخم کرفس، تخم کتان، جدوار، شنبلیله، لیمو و….

کپسول لاغری گامنو چیست؟

ایرانی است یا خارجی ؟

محصولات گامنو تولید یک شرکت دانش بنیان است که با استفاده ار تکنولوژی روز دنیا و تحقیقات و مطالعات فراوان سعی می کند محصولات با کیفیت و اثربخش “لاغری، چاقی، زیبائی، مراقبت از پوست و مو ، درمانی” با استفاده از عصاره گلها، گیاهان و روغنهای طبیعی تولید نماید. به طوری که هیچ گونه عوارضی برای بدن نداشته باشد.

برند گامنو یکی از معدود برنهای ایرانی است که به سرعت توانسته است جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید. محصولات ایرانی گامنو  دارای ۹۰ درصد اسانس های گیاهی و فرمول منحصر بفرد محصولاتش،یکی از پرفروش ترین برندهای ایرانی شده است که عامل اصلی این محبوبیت رضایت مشتریان عزیز بوده است.

موارد منع مصرف قرص لاغری گامنو

  1. خانم های باردار
  2. کودکان زیر ۱۲ سال
  3. بزرگسال بالای ۶۵ سال
  4. افرادی که افت فشار شدید دارند
  5. بیماران قلبی (نارسایی و تپش قلب)
  6. افراد اورژانسی
  7. افرادی که افسردگی دارن و دارو مصرف میکنن و علت افزایش وزنشون همین داروهای افسردگی هستش.
  8. افرادی که قرصهای کورتون دار مصرف میکنن که باعث آب اوردن بدن و چاقی کاذب میشود.
  9. افرادی که سیگار یا قلیون میکشن دیرتر جواب میگیرن مگه اینکه کبدشون پاکسازی بشه

کپسول لاغری گامنو چیست؟

توضیحات تکمیلی کپسول لاغری گامنو

  1. برای افرادی که فشار خون دارند منع مصرف ندارد ولی در صورتی که افت فشار دارند نباید مصرف کند
  2. کودکان ۱۲ الی ۱۶ سال باید فقط روزی یک عدد مصرف کنند ، ۱۶ سال به بالا روزی دوعدد
  3. واسه افراد دیابتی (قند بالا) منع مصرف نداره و باعث کنترل قند خون هم می شود.
  4. برای کسی که رگهای قلبش رو آنژیو کرده منع مصرف نداره و فقط بیماران نارسایی و تپش قلب دارن نباید مصرف کنند
  5. برای خانوم های شیرده منع مصرف نداره و تنها ضرری که داره اینه که بخاطر کاهش اشتها ممکنه مواد مغذی کافی به بدن مادر نرسه و کیفیت شیر مادر کم بشه که راهکارش اینه که همون مقدار غذایی که در طول روز میخورن رو از مواد مغذی و مفید استفاده کنن و در طول روز میوه بخورن.
  6. افرادی که تیروئید دارن میتونن مصرف کنن و کاملا موثره.
  7. افردادی که طی ۴ ماه گذشته از محصول لاغری شیمیایی استفاده کرده باشن یکم کندتر نتیجه میگیرن و وزن کم میکنن. بیشتر از ۴ ماه از اتمام دوره‌ مصرفشون گذشته باشه بهتر جواب میگیرن.
  8. مصرف گوشت و پروتئین و چربی منعی نداره فقط مصرف مواد قندی و شیرینی به حداقل برسد.
  9. نکته: افرادی که نسبت قد به وزنشون بیشتر از ۵ کیلو اضافه وزن دارن میتونن از کپسول لاغری استفاده کنن و نتیجه مطلوب بگیرند.
کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید