نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بیان کرد: یک هنرمند مظلومه رسما مصاحبه می کند که وقتی پشت صحنه مورد تعرض جنسی قرار گرفتم، فلان هنرمند سرشناس مرا به باد کتک گرفت.

نماینده مجلس: این غربتی کیست که به یک زن در پشت‌صحنه فیلم تعرض کرده است
به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی واکنش تندی نسبت به اتفاقات پشت صحنه سینما و تعرض به زنان به خرج داد.

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: یک هنرمند مظلومه رسما مصاحبه می کند که وقتی پشت صحنه مورد تعرض جنسی قرار گرفتم، فلان هنرمند سرشناس مرا به باد کتک گرفت. می خواهم بگویم این غربتی بی اصل و نسب چه کسی است که در کشور اسلام و شهدا، به این حد از گستاخی رسیده که اینگونه تعرضی را انجام دهد؟

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها عنوان کرد: اگر مسئولین ذیربط نمی توانند جلوی این کثافت ها را بگیرند بچه رزمنده ها و مدافع ناموس ملت ایران هستند.

سمیه میرشمسی دستیار کارگردان سینما چندی پیش از رفتار نامناسب یکی از بازیگران مرد در پشت صحنه یک فیلم سینمایی با او خبر داد که این افشاگری منجر به جریانی جدی در فضای سینمایی کشور شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید