تمامی دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به صورت منسجم پرونده قتل این دو طلبه اهل سنت را با تلاش جدی و با نگاهی فنی و دقیق پیگیری می کنند

تصویر دو طلبه اهل سنت به قتل رسیده در گنبد منتشر شد / عکس و جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: تا کنون یک فرد مظنون به قتل مذکور دستگیر شده و پس از تفهیم اتهام فعلا در بازداشت و در حال بازجویی توسط مراجع ذیربط است.

مهدی دهرویه با اشاره به وقوع دو قتل به صورت همزمان در شامگاه روز شنبه در محله چای بوئین شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این قتل ها توسط یک اسلحه کمری و با شلیک از این اسلحه توسط یک فرد رخ داده است و وقوع قتل از نظر دستگاه های مسئول محرز و تائید شده است.

طلبه

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به صورت منسجم پرونده قتل این دو طلبه اهل سنت را با تلاش جدی و با نگاهی فنی و دقیق پیگیری می کنند، افزود: تا کنون یک فرد مظنون به قتل مذکور دستگیر شده و پس از تفهیم اتهام فعلا در بازداشت و در حال بازجویی توسط مراجع ذیربط است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همواره دشمنان در چنین مواقعی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف انگیزی میان مردم عزیز ما هستند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان گنبدکاووس بدون تردید با هوشیاری کامل متوجه شیطنت معاندین و برخی افراد سودجو هستند و با توجه به تحقیقات صورت گرفته شائبه های مذکور رد شده است.

دهرویه انگیزه های شخصی را محتمل ترین گزینه در قتل این دو طلبه گنبدی دانست و ادامه داد: پس از پایان یافتن اقدامات لازم از جمله کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی، اجساد جهت تشییع در اختیار خانواده آنان قرار گرفت تا تشییع و تدفین توسط آنها صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ها برای تعیین انگیزه دقیق قاتلین در دست بررسی است، تصریح کرد: پس از اعلام نهایی مراجع مسئول و کارشناسان موضوع مراتب به استحضار مردم عزیز و رسانه ها خواهد رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از طرح موضوع در جلسه شورای تامین این شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسه بر برخورد جدی و قاطع با قاتل این پرونده تاکید شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید