رئیس پلیس راهور پایتخت ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا را اعلام کرد.

ساعت دقیق اجرای طرح ترافیک پایتخت در سال ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت از ترافیک روان پایتخت در روز ۱۴ فروردین و کمترین میزان تخلفات در پایتخت به رغم بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: دوربین های پایتخت اجرای طرح ترافیک شهر تهران را از ۱۵ فروردین رصد می‌کنند.

 سردار حمیدی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان تهرانی در ماه پر فیض رمضان تصریح کرد : همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع به کار مراکز و تغییر ساعت فعالیت ادارات زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران از ۱۵ فروردین ماه ساعت ۶:۳۰خواهد بود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۷ اجرا می‌شود. 

وی افزود : همچنین ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تقدیر از همراهی و رعایت قوانین در روز ۱۴ فروردین از کارکنان اداره‌ها، رانندگان و به خصوص خانواده هایی که فرزندانشان را به مدارس می برند خواست از فردا به ‌ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران دقت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید