معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

سفر ۸.۵ میلیون زائر به مشهد در تعطیلات نوروز
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز یکشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۰ اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا( ع) در مشهد مقدس را شاهد هستیم و نکته قابل توجه این است که طی روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین جاری میزان خروجی مسافر بیش از ۳۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه گزارش شده است، افزود: در روزهای مذکور، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر خروجی مسافر ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به همت کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات خدمات سفر استان و معاون هماهنگی عمرانی استانداری تمهیدات مطلوب برای بازگشت مسافران فراهم شد.

خراسان رضوی برای نوروز ۱۴۰۱ با بیش از ۴۷۰ هزار نفر شب ظرفیت، آماده میزبانی از مسافران بوده است.

طی روزهای ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین جاری بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی ثبت شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید