«قصه ابراهیم» داستانی از مجموعه «مسافران شهر» است که برای پخش از گروه فیلم و سریال شبکه پنجم سیما در اواسط ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر آماده می‌شود.

داریوش فرهنگ با مینی‌سریال «قصه ابراهیم» به تلویزیون می‌آید

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی سریال، مینی‌سریال «قصه ابراهیم» که یکی از داستان‌های اصلی مجموعه «مسافران شهر» است، به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی پرویز امیری و نویسندگی جابر قاسم علی، برای پخش در ماه رمضان و در لوکیشنی در مرکز شهر تهران، در حال تولید است.

این مینی‌سریال با بازی داریوش فرهنگ و فریبا کوثری در حال ضبط است و هنرمندان دیگری از جمله محسن قصابیان، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی و اصغر نقی زاده در آن ایفای نقش می‌کنند.

تصاویری از داریوش فرهنگ در مینی‌سریال رمضان

«قصه ابراهیم» داستانی از مجموعه «مسافران شهر» است که برای پخش از گروه فیلم و سریال شبکه پنجم سیما در اواسط ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر آماده می‌شود و در نهایت نیز نسخه سینمایی آن استخراج می‌شود.

دیگر عوامل این سریال رمضانی عبارتند از: مجری طرح علی عبدی دهسرخ، مدیر تولید هاشم علی اکبری، مدیر فیلمبرداری علیرضا وداد تقوی، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول محمد بدرلو، مدیر برنامه ریزی فرزاد رحمانی، طراح صحنه و لباس افسانه صمدزاده، تدوین پریسا ناهیدپور، مدیر صدابرداری حمیدرضا یارندپور، منشی صحنه مریم بابایی، مدیر تدارکات سید مسعود مهدوی، طراح گریم میثم قراگزلو، عکاس سمیرا بختیاری، صداگذار حسن مهدوی، اصلاح رنگ حمیدرضا سبک دست و موسیقی بابک زرین.

از دیگر بازیگران «قصه ابراهیم» می‌توان به آرین اویسی، سروناز میراییز، اشکان تفنگسازان، مریم شریف زاده، مهتا ترابی و مهرداد رضوانی اشاره کرد.

«خانه امن» و «سرجوخه» از جمله سریال‌هایی است که احمد معظمی آن را کارگردانی کرده بوده و این روزها «قصه ابراهیم» به کارگردانی وی در دست تولید است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید