۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 55345731

این زن جوان می‌گوید: من واقعاً افتخار می‌کنم که اولین هائیتی - آمریکایی هستم که یک رکورد جهانی را به عنوان کوتاه قدترین زن دنیا ثبت کرده ام.

کوتاه قدترین زن جهان را ببینید / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، نام یک جوان آمریکایی به عنوان کوتاه قدترین زن جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

یک زن جوان آمریکایی به نام وایلدن اومته، با ۱۹ سال سن به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد و بدین ترتیب وارد کتاب رکوردهای گینس شد. قد وایلدن اکنون تنها ۷۲ سانتی‌متر است و زمانی که به دنیا آمد، پزشکان انتظار داشتند که ظرف چند ساعت بمیرد، اما این اتفاق نیفتاد.

مشکل او به دلیل نقص بافتی است و منجر به شکل نادری از کوتولگی شده است. این زن جوان اهل فلوریدا مشکلات زیاد و طولانی مدتی را تجربه کرده است و به صورت روزانه توسط مادرش تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

این زن جوان می‌گوید: "من واقعاً افتخار می‌کنم که اولین هائیتی - آمریکایی هستم که یک رکورد جهانی را به عنوان کوتاه قدترین زن دنیا ثبت کرده ام. من در زندگی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم، اما هرگز تسلیم نشدم. "

او افزود: "به دلیل خم شدن پاهایم زیاد راه نمی‌روم و برای رفت و آمد در خانه، از صندلی برقی استفاده می‌کنم. مادرم در خیلی چیزها مانند لباس پوشیدن و برداشتن وسایل از مکان‌های مرتفع، به من کمک می‌کند. "

کوتاه قدترین زن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید