حضور دانش آموزان و تعامل و ارتباط آن‌ها با یکدیگر و مربیان خود، منجر به ارتقای مهارت‌های مختلف به ویژه مهارت‌های زندگی در آن‌ها می‌شود.

وزیر آموزش‌وپرورش: دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور پرشور و با نشاط دانش آموزان در مدارس، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در راستای ارتقای اهداف نظام تعلیم و تربیت که منجر به اجرایی شدن سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان می‌شود، ضروری است.

یوسف نوری با اشاره به لزوم تقدیر از مجاهدت‌های فرهنگیان فرهیخته، در روز ۱۴ فروردین، اظهارکرد: با پویایی، نشاط و شادابی به استقبال آموزش‌های حضوری دانش آموزان می‌رویم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش بی‌بدیل ارتباط رودررو و حضوری معلمان با دانش‌آموزان، افزود: از صبح امروز، ۱۴ فروردین با حضور دانش آموزان و معلمان عزیز در مدارس کشور، شاهد ازسرگیری و آغاز آموزش‌های حضوری، همزمان با بهار قرآن در مدارس کشور بودیم.

وی افزود: حضور دانش آموزان و تعامل و ارتباط آن‌ها با یکدیگر و مربیان خود، منجر به ارتقای مهارت‌های مختلف به ویژه مهارت‌های زندگی در آن‌ها می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نوری همچنین در گفتگو با تعدای از اولیای دانش آموزان به صورت مجازی تاکید کرد: همه دانش‌آموزان با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی، در کلاس‌ها درس حاضر شوند و خانواده‌ها نیز همکاری لازم را در این باره انجام دهند تا هم زمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، بهاری نو در نظام تعلیم و تربیت را نیز رقم بزنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید