تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

پلیس فتا کودک‌آزار سابقه‌دار فضای مجازی را دستگیر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلیس فتا از شناسایی عامل انتشار تصاویر مربوط به تحقیر و کودک آزاری توسط احدی از فعالین شناخته شده فضای مجازی، توسط پلیس فتا فاتب خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر بیان داشت؛ برابر رصدهای صورت گرفته و حجم بالای گزارشات مردمی مبنی بر شکوائیه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضائی علیه مرتکب و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان سایبری، فرد خاطی به هویت معلوم در شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و توسط پلیس فتا فاتب ، پرونده قضایی بر علیه نامبرده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم به هویت معلوم پیش از این نیز دو مرتبه مبادرت به تهیه و انتشار تصاویر نامربوط با موضوع تحقیر، تمسخر و کودک آزاری نموده بود و پس از دستگیری و ارجاع به مقام قضائی و اظهار ندامت، متاسفانه مجددا نسبت به این عمل ناشایست اقدام کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

براساس گزارش سایت پلیس فتا، این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند حذف کنند و در تائید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.

سرهنگ پاشایی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید