سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا از شناسایی عامل انتشار تصاویر مربوط به کودک آزاری و بازداشت وی توسط پلیس فتا خبر داد.

عامل تولید و انتشار کلیپ کودک آزاری در دام پلیس فتا افتاد

معاون اجتماعی پلیس فتا از شناسایی عامل انتشار تصاویر مربوط به تحقیر و کودک آزاری توسط احدی از فعالین شناخته شده فضای مجازی، توسط پلیس فتا فاتب خبر داد.

به گزارش سلام نو، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا نوشت: سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر بیان داشت؛ برابر رصدهای صورت گرفته و حجم بالای گزارشات مردمی مبنی بر شکوائیه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضائی بر علیه مرتکب و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآکاهان سایبری، فرد خاطی به هویت معلوم در شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و توسط پلیس فتا فاتب، پرونده قضایی بر علیه نامبرده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی افزود: متهم به هویت معلوم پیش از این نیز ۲ مرتبه مبادرت به تهیه و انتشار تصاویر نامربوط با موضوع تحقیر، تمسخر و کودک آزاری نموده بود و پس از دستگیری و ارجاع به مقام قضائی و اظهار ندامت، متاسفانه مجددا نسبت به این عمل ناشایست اقدام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.
این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند حذف کنند و در تائید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.
سرهنگ پاشایی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید