امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از سقوط کوهنورد ۴۷ ساله از دیواره بیستون خبر داد و گفت: هویت فرد مذکور هنوز اعلام نشده، لذا از تمامی گردشگران می‌خواهیم ایمنی در سفر را رعایت کنند که دچار حادثه نشوند.

مرگ دلخراش مرد ۴۷ سال درپی سقوط از دیواره کوه بیستون کرمانشاه / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از سقوط کوهنورد ۴۷ ساله از دیواره بیستون خبر داد و گفت: هویت فرد مذکور هنوز اعلام نشده، لذا از تمامی گردشگران می‌خواهیم ایمنی در سفر را رعایت کنند که دچار حادثه نشوند.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از سقوط یک مرد از دیواره بیستون خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۸:۰۸ جمعه، دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱، گزارشی مبنی بر سقوط کوهنورد ۴۷ ساله در دیواره بیستون به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

بلافاصله تیم عملیات امداد و نجات کوهستان پایگاه بیستون به محل حادثه اعزام، و پس از ارزیابی و دسترسی، جسد متوفی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل قضایی و آرامستان‌ها حاضر در محل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درپایان، گفت: هویت فرد مذکور هنوز اعلام نشده، لذا از تمامی گردشگران می‌خواهیم ایمنی در سفر را رعایت کنند که دچار حادثه نشوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید