بروس ویلیس بازیگر مشهور هالیوود، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی، دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

بازنشستگی بازیگر مشهور هالیوود به دلیل بیماری عجیب

به گزارش سلام نو به نقل از نیویورک تایمز، دمی مور، همسر سابق بروس ویلیس، بازیگر پُرکار فیلم‌های اکشن هالیوودی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای این بازیگر به بیماری زبان پریشی خبر داد و گفت به همین دلیل او ناگزیر است حرفه بازیگری را کنار بگذارد. 

زبان پریشی نوعی اختلال است که مرکز زبان در مغز و توانایی فرد در درک و ایجاد گفتار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

بروس ویلیس که اخیرا ۶۷ ساله شده، بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن و موفق «جان سخت» شناخته شده است که بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۳، پنج قسمت از آن ساخته شد. 

او همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «قلمرو طلوع ماه» (۲۰۱۲) را نیز در کارنامه دارد. 

ویلیس سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان بازی در نقش کارآگاه دیوید ادیسون در کمدی درام «Moonlighting» اشاره کرد که بین‌ سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از شبکه ABC پخش می‌شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال «دوستان» (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال ۲۰۰۰ برنده یک جایزه دیگر امی شد. 

ویلیس از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشتر سرگرم بازی در فیلم‌های تجاری کم‌هزینه بوده و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم‌اکنون ۱۰ فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس‌تولید قرار دارند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید