سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۳۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان کارون خبر داد.

کشف ۲۳۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در کارون

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم برخورد و مقابله قاطع و جدی با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد و پایش اطلاعاتی از دپوی محموله موادمخدر در شهرستان کارون مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری رده همنام در شهرستان کارون به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۳۱ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه خودروی قاچاقچیان موادمخدر توقیف شدند، گفت: در این ارتباط ۲ سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۷۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفته نخست سال ۱۴۰۱

سردار صالحی در خصوص عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر استان و رده همنام در شهرستان‌های تابعه گفت: در هفته اول سال جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی مقدار ۷۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط تعداد ۱۲۵ نفر قاچاقچی عمده، عناصر اصلی و خرده فروشان موادمخدر دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه پلیس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان موادمخدر و خرده فروشان را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید