برندها و تولیدکننده های زیادی وجود دارند که محصولی با کیفیت را به بازار ارائه میدهند. شما میتوانید از این برندهای پرفروش نظیر دماگ Demag، فاله Vahle، ومفلرWampfler و موبیلیسMobilis خرید کنید.

فروش انواع لوازم جرثقیل سقفی (تجهیز کرین)

جرثقیل سقفی که معمولاً جرثقیل پل نیز نامیده می شود، نوعی دستگاه بالابر مهمی است که بر روی چرخ های لاستیکی در امتداد تیر یا باند فرودگاه حرکت می کند. احتمالاً می توانید تصویری از آن را در ذهن خود بکشید. از چهار بخش، مکانیسم بالابر، مکانیسم حرکت، پل و سیستم الکتریکی تشکیل شده است. با راندمان بالا و عملکرد خوب، به طور گسترده ای برای بارگیری یا حمل و نقل مواد در صنعت ساخت، پردازش و نگهداری استفاده می شود.

انواع جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی در جامعه مدرن بسیار مهم است. بسته به محیط کار، نیازهای پروژه و پارامترها، انواع جرثقیل سقفی متفاوتی در بازار موجود است که هر کدام کاربردها و قیمت های متفاوتی دارند، نوع رایج آن جرثقیل های پل سقفی دارای دو تیر بالای باند است که به ساختار پشتیبانی ساختمان متصل می شوند. این جرثقیل در دو پیکربندی عرضه می شود. تیر تک و دوبل. استحکام جرثقیل پل دوبل و تک تیر تقریباً یکسان است. که در فروشگاه لوازم جرثقیل تجهیز کرین (https://tajhizcrane.com/) به فروش میرسد.

فروش انواع لوازم جرثقیل سقفی (تجهیز کرین)

نوع دیگر جرثقیل دروازه ای است که بیشتر در فضاهای باز نصب میگردد. جرثقیل نیم دروازه ای عملکردی مشابه جرثقیل دروازه ای دارد. جرثقیل سقفی آویز که در مواردی که قادر به نصب ستون‌ها و تیرهای حمال نباشیم، در محوطه سالن‌ها کاربرد دارد. در جرثقیل سقفی آویز، این قابلیت وجود دارد که بالابر را در هر مسیری جابجا کند. جرثقیل دیواری نوع دیگر جرثقیل سقفی است که بسیار پرکاربرد بوده و در اماکن بسته مانند مونتاژ ماشین آلات و ... کاربرد دارد. ظرفیت آن تا ۵ تن است.

لوازم جانبی جرثقیل سقفی شامل:

  • طناب سیم
  • قلاب جرثقیل
  • کوپلینگ
  • قرقره و کابل کاهنده
  • وینچ جرثقیل
  • خط برق رسان
  • ریموت کنترل
  • شین جرثقیل و...

نوع موتور استفاده شده در جرثقیل سقفی نیز مهم است. زیرا از آنجایی که هدف جرثقیل بلند کردن بار سنگین از طریق طناب یا زنجیر است، بنابراین به نوعی موتور نیاز دارد که گشتاور راه اندازی بسیار بالایی برای بلند کردن بار در جریان کم دارد. موتور القایی قفس سنجابی به دلیل مقاومت کم مشکل گشتاور راه اندازی کم دارد.

مشاهده محصولات تجهیز کرین: جاروبک جرثقیل

برندها و تولیدکننده های زیادی وجود دارند که محصولی با کیفیت را به بازار ارائه میدهند. شما میتوانید از این برندهای پرفروش نظیر دماگ Demag، فاله Vahle، ومفلرWampfler  و موبیلیسMobilis  خرید کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز به دلیل وجود نوسانات قیمتی در بازار بهتر است با مشاوران تجهیز کرین تماس حاصل نمایید.

مهمترین مراحلی که باید برای نصب جرثقیل سقفی طی شود شامل:

مشخص کردن محدوده ی کار، منطقه نصب، شناسایی خطرات احتمالی و تهیه ابزارها و لوازم مورد نیاز برای نصب می شود.

پخش انواع لوازم جانبی جرثقیل سقفی

مراحل نصب آن نیز به ترتیب زیر انجام میگیرد:

  1. مرحله اول (نصب و تعمیر ریل)
  2. مرحله دوم (وصل کردن تیر اصلی)
  3. مرحله سوم (وصل کردن تیر اصلی و واگن های انتهایی به هم)
  4. مرحله چهارم (تعمیر بالابر برقی روی تیر اصلی)
  5. مرحله پنجم (بالابردن جرثقیل سقفی روی ریل)
  6. مرحله ششم (تعمیر کلکتور/ بار اتوبوس فعلی)
  7. مرحله هفتم (وصل کردن برق/ کابل ها)
  8. مرحله هشتم/ آخر (روشن کردن برق و راه اندازی جرثقیل).

خرید انواع جرثقیل سقفی و لوازم جانبی آن از فروشگاه تجهیز کرین

فروشگاه توان صنعت «tajhizcrane.com» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه ارائه تجهیزات جرثقیل های سقفی، بازویی و دروازه ای آغاز نموده است. این مجموعه در پیشرو فعالیت خود با در نظر گرفتن نیاز این صنعت اقدام به تولید بخشی از تجهیزات جرثقیل های صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی نیز نموده است، فروش انواع قطعات جرثقیل مانند خط برق رسان، جاروبک جرثقیل، سی ریل، قرقره کابل، لنت ترمز جرثقیل، سیم بکسل جرثقیل و زنجیر، قلاب، ریموت کنترل جرثقیل ، اینورتر جرثقیل و راهبر جرثقیل، لوازم تابلو برق جرثقیل ، باسکول آویز و لوازم تخصصی دیگر از برندهای معتبر.

همچنین توانسته است در چند سال اخیر، با واردات ریموت کنترل های جرثقیل؛ بخش مهمی از نیاز بازار کشور را برطرف کند و در فعالیت های اثر بخش خود پایدار باقی بماند. میتوانید انواع قطعات جرثقیل همانند خطوط برق رسان، جاروبک جرثقیل، سی ریل، قرقره کابل، قلاب، ریموت کنترل جرثقیل سقفی، لوازم تابلو برق و ... را از این فروشگاه با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه بخواهید.

مجموعه تجهیز کرین موجودی گسترده ای از لوازم جانبی جرثقیل سقفی را تهیه و نگهداری می کند تا مشتریان بتوانند به راحتی هر قطعه مورد نیاز خود را پیدا نموده و آن را خریداری نمایند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانیسا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    تمام محصولات کامل هستن هر چی بخوای اینجا هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید