پلیس سوئیس با تأیید خبر خودکشی دسته‌جمعی یک خانواده فرانسوی، اعلام کرد که این ۵ نفر روز ۲۴ مارس یک به یک از بالکن طبقه هفتم آپارتمان محل سکونت خود در شهر مونترو سوئیس به خیابان پریده‌اند.

خودکشی دسته جمعی اعضای یک خانواده + جزییات تلخ حادثه

به گزارش سلام نو به نقل از یورو نیوز، بر اساس اعلام پلیس سوئیس، ‌۴ عضو این خانواده فرانسوی پس از سقوط از طبقه هفتم آپارتمان محل سکونت خود جان باخته‌اند.

پلیس سوئیس همچنین خبر داده است که از ۵ عضو این خانواده تنها پسر ۱۵ساله‌شان از سقوط، جان سالم به در برده که اینک در کما است اما در وضعیت پایداری قرار دارد.

به گزارش رسانه‌های خبری محلی، مادر خانواده و خواهرش که هر دو جان باخته‌اند، دندانپزشک و چشم‌پزشک بوده‌اند. همچنین گفته شده است که پدر ۴۰ ساله خانواده هم به تجارت مشغول بوده اما از خانه کار می‌کرده است. دختر خانواده نیز ۸ ساله بوده است که در این حادثه جان باخته است.

تحقیقات انجام شده، نشان می‌دهد که این پنج نفر در فاصله پنج دقیقه از ارتفاع بیش از بیست متری یکی پس از دیگری سقوط کرده‌اند. همچنین بازرسان تاکنون به نشانه‌ای که حکایت از درگیری در محل وقوع حادثه داشته باشد، دست نیافته‌اند.

گزارش‌های خبری حکایت از آن دارد که این خانواده به نسبت گوشه‌گیر بوده و ارتباط کمی با دنیای بیرون داشته‌اند، به گونه‌ای که تنها خواهر مادر خانواده در بیرون از خانه کار می‌کرده است.

گزارش رسانه‌های خبری حکایت از آن دارد که مادر خانواده و خواهرش، نوه‌های مولود فرعون، نویسنده اهل الجزایر هستند. مولود فرعون توسط سازمان ارتش سری که از نظامیان افراطی فرانسه تشکیل شده بود و مخالف استقلال الجزایر بودند، ترور شد.

بر اساس اعلام پلیس سوئیس، این خانواده که از چند سال پیش در سوئیس زندگی می‌کردند، به جز در ارتباط با تحصیل، نه برای سیستم قضایی و نه برای خدمات پلیس شناخته شده نبوده‌اند.

به گزارش رسانه‌های خبری، نیروهای پلیس سوئیس صبح روز واقعه به محل زندگی این خانواده مراجعه کرده بودند تا در مورد تحصیل پسر آن‌ها تحقیق کنند اما نتوانستند با هیچ‌یک از اعضای این خانواده دیدار کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید