سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین با هوشیاری ماموران پلیس در ارومیه کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

به گزارش سلام نو به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، سردار مسعود خرم نیا روز چهارشنبه افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از خبری پیرامون حمل موادمخدر توسط یک دستگاه تریلر و حرکت در محور ارومیه - تبریز، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی این خودرو را توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی از تریلی توقیفی، ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار خرم نیا اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه تریلر توقیف و ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است و  همراهی مردم یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است.

مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید