علیرضا محمدی جوان افغانستانی در برنامه عصر جدید در قالب استندآپ کمدی زندگی افغان‌ها در ایران را روایت کرد، او در بخشی از متن خود به این موضوع پرداخته بود که ایرانی ها به آنها به عنوان یک کارگر نگاه می کنند.

جنجال شرکت کننده افغانستانی در برنامه عصر جدید / فیلم

به گزارش سلام نو، کارن همایونفر (موسیقی‌دان و آهنگساز) یکی از دوران برنامه عصر جدید متن این جوان افغانستانی را مورد انتقاد قرار داد و عنوان نمود: بخش اعظم متن تو درسته اما من متن شما رو دوست نداشتم به دلیل اینکه رنجی که ملت افغانستان می کشن ما ایرانی ها خیلی در آن شریکیم، خیلی پیوندهای عجیبی داریم، اما این بدین معنی نیست که تو این جا در یک صحنه ای که داره در این شهر پایتخت این سرزمین پخش میشه، از نامهربونی ایران بگی. من به شخصه تنها چیزی که دارم و آن را با هیچ چیزی عوض نمی کنم، شناسنامه و پاسپورتم است، این دو را از آدم بگیرندهویتی از او باقی نمی مونه.

آیا همش نامهربونیه، یا ایرانی ها به برادران افغانستانی مانند کارگر نگاه می کنند، ما تاجایی که شده رسم مهمان نوازی را ادا کردیم، حالا یک جاهایی بد رفتاری شده اما این بدین معنی نیست که تو روی این صحنه تمام ماهیت اداری، اخلاقی، ارتباطی رو زیر سؤال ببری، من این متن سلیقه ام نبود، دوست داشتم به وجوه مثبت زندگی در ایران هم بپردازی.

واکنش احسان علیخانی به سخنان کارن همایون فر

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید بعد از صحبت های کارن همایونفر در خصوص اجرای کمدین افغانستانی عنوان کرد: افغانستانی ها در کشور ما خلأی را پر کرده اند که اگر کوچ کرده و به کشور خود بازگردند، ما نمی دونیم برای اونجا چکار کنیم.

ما بزرگترین مشکل کار و شغل را برای ایرانی ها داریم اما مطمئنم خیلی ها حاضر نیستیم کاری را انجام دهیم که بچه های افغانستان در ایران انجام دادند. این تصویر یه فرهنگی را برای بچه ها و بزرگترهای ما ساخته که حرف های علیرضا( کمدین) رو تایید می کنه و فکر می کنند این ها فقط کارگر هستند.

احسان علیخانی در ادامه صحبت هایش به کارن هومایونفر گفت علیرضا بیانیه سیاسی نخواند، یک تیکه هایی از مشکلات را به صورت کمدی بیان کرد و اگر به وجوه مثبت می پرداخت دیگر کسی نمی خندید.

بحث و جدل لفظی احسان علیخانی و کارن همایون‌فر درباره اجرای استندآپ کمدی علیرضا محمدی را در ویدئو زیر ببینید.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    41 33
    من با کارن موافقم
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      3 2
      😐😐😐
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    13 3
    من با کارن موافقم
    • بهزاد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      2 3
      همچنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید