سرهنگ حسن شجاعی‌نسب جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه در بازرسی از یک وانت نیسان ۱۰۰ کیلوگرم زعفران سرگل غیرمجاز را کشف کردند.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم زعفران غیرمجاز در زیرکوه استان خراسان جنوبی

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار کرد: ماموران انتظامی اخباری را مبنی بر خروج زعفران از پایانه مرزی یزدان توسط قاچاقچیان دریافت کردند که موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه با همکاری مرزبانی استان خراسان جنوبی یک وانت نیسان حامل بار زعفران غیرمجاز که قصد عبور از پایانه مرزی یزدان به سمت کشور افغانستان را داشت، شناسایی و سریعا برای توقیف خودرو اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم زعفران سرگل فاقد مجوز کشف شد که ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: ماموران در این زمینه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی‌نسب تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید