سعید غضنفری مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) قیمت گرانترین قبر به فروش رسیده در این سازمان را در سال ۱۴۰۰ رقمی معادل ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد.

قیمت گرانترین قبر به فروش رسیده در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، «سعید غضنفری» مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در پاسخ به سوالی درباره دزدی‌های اخیر در این سازمان به رقم راه اندازی انتظامات سنگ قبر اظهار کرد: ماموریت انتظامات سنگ تنها در زمینه نظارت بر نصب سنگ‌ها و جلوگیری ازعدم رعایت نصب سنگ‌های غیرقانونی بوده است. البته که در این مدت آموزش دژبان‌ها را نیز در دستور کار داشتیم. 

او در پاسخ به این سوال که این آموزش‌ها میزان وقوع این گونه جرائم را در بهشت حضرت زهرا (س) چه میزان کاهش داده، گفت: با آموزش دژبان و کنترل بیشتر، از تعدد دزدی‌ها در ماه‌های اخیر جلوگیری شده است. همچنین علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیروهای دژبان و انضباط شهری و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته در بهشت حضرت زهرا (س) شهردار شب نیز دایر شده است تا جلوی وقوع این دست اقدامات در این مکان گرفته شود.

مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: نیروهای دژبان و انظباط شهری سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای قانون شکنی‌ها به صورت ۲۴ساعته مشغول فعالیت هستند. 

او با اشاره به اینکه وقوع چنین اتفاقاتی در مجموعه بهشت حضرت زهرا (س) دور از انتظار نیست  گفت: اما با توجه به مساحت بالای بهشت زهرا که ۵۵۰ هکتار را شامل می‌شود و همچنین محدودیت نیروی انسانی وقوع چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست. 

غضنفری در پاسخ به این سوال که در سال ۱۴۰۰ گرانترین قبر به فروش رسیده در بهشت حضرت زهرا(س) از طریق مبادی رسمی و غیررسمی چه رقمی بوده است اظهار کرد: فروش قبر در این سازمان فقط بطور رسمی و از طریق مراجعه به پذیرش عروجیان امکان‌پذیر بوده و در صورت دفن قابل واگذاری است. 

مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) افزود: بالاترین قیمت قبر به فروش رسیده در سالی که گذشت معادل ۲۵ میلیون تومان برای هر طبقه بوده است. 

او در پاسخ به این سوال که قبرهای گران در اختیار افراد خاصی قرار می‌گیرند یا مبنای واگذاری براساس تمکن مالی است، گفت: این مساله بر مبنای درخواست مراجعه کننده و صاحب متوفی و خانواده ها انجام می شود. هرکسی که درخواست می‌کند براساس نظر خانواده متوفی در قسمت‌های مختلف و با توجه به تعداد ظرفیت قطعه، قبر در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. 

غضنفری در عین حال تاکید کرد: در بهشت حضرت زهرا (س) برای هر شهروند یک قبر رایگان موجود است و برای امورات تدفین در اختیار خانواده متوفی قرار می‌گیرد. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید