حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی مبتنی بر دریافت کد ملی است و دانشجویانی که واکسن‌نزدن ثبت نام نمی‌شوند و خوابگاهی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. 

خبر مهم درباره اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر آموزش و پرورش گفت: به غیر از پایه دوازدهم تمام مقاطع تحصیلی یک ماه بیشتر تحصیل خواهند کرد.

نوری،  وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی به غیر از پایه دوازدهم یک ماه بیشتر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند تا افت تحصیلی این دو سال جبران شود.

 پیش از این هم معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود که با تجربه‌های به دست آمده، آمادگی خانواده‌ها و همکاری همه دستگاه‌ها شرایط حضوری دانش‌آموزان در کلاس‌ها فراهم شده است.

 وزیر علوم امروز در جلسه‌ای مسائل مرتبط با آماده سازی دانشگاه‌ها برای بازگشایی از ۱۴ فروردین را بررسی کردند. به گفته وزیر علوم مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا کلاس‌های همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم هم نیز گفت: حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی مبتنی بر دریافت کد ملی است و دانشجویانی که واکسن‌نزدن ثبت نام نمی‌شوند و خوابگاهی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید