فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد پدر و مادر این کودک به علت مصرف موادمخدر حالت طبیعی نداشتند.

نجات جان کودک ۱۵ ماهه رودسری از دست پدر و مادرش!

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی رودسر در استان گیلان گفت: کودک ۱۵ ماهه‌ای که پدر و مادرش قصد داشتند بچه خود را به داخل رودخانه بیاندازند با اقدام به موقع پلیس از مرگ نجات یافت.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: کودک ۱۵ ماهه‌ای که پدر و مادرش قصد داشتند بچه خود را به داخل رودخانه بیاندازند با اقدام به موقع پلیس از مرگ نجات یافت.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه پدر و مادر کودکی بر روی پل شرقی رودسر ایستاده و قصد دارند کودک خود را به داخل آب بیاندازند بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع در محل اعلامی حضور یافتند.

وی به حضور ماموران انتظامی و روانشناسان پلیس به محل موردنظر و بی‌توجهی پدر و مادر کودک ۱۵ ماهه به مشاوره‌های پلیس برای منصرف کردن آن‌ها اشاره کرد و افزود: پدر ۳۷ ساله این کودک پس از حمله‌ور شدن به سمت ماموران انتظامی با اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر و با اقدام به موقع پلیس کودک از دست آن‌ها نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد پدر و مادر این کودک به علت مصرف موادمخدر حالت طبیعی نداشتند، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی کودک ۱۵ ماهه تا تعیین تکلیف پرونده به اداره کل بهزیستی گیلان تحویل داده شد و والدین معتاد این کودک نیز به مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

 سامانه تلفنی پلیس پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰، کارشناسان مشاوره در دوایر مشاوره کلانتری‌های سطح استان و مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به شهروندان هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید