نوع مشکل فنی هسته معاملاتی پلتفرم فرابورس برای نخستین بار پیش‌آمده و تاکنون تجربه این اشکال فنی را نداشته‌ایم.

ماجرای تغییر ساعت شروع معاملات فرابورس چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، ساعت شروع معاملات فرابورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۱ به دلیل بروز مشکلات فنی تغییر کرده است و زمان شروع معاملات متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط ناظر بازار با توجه به مشکل فنی به وجود آمده در سامانه‌های معاملاتی فرابورس ایران، ساعت شروع معاملات در بازارهای فرابورس ایران متعاقباً اعلام می‌شود.

پیش از این، معاملات فرابورس در ساعت ۹ آغاز می‌شد.

در همین رابطه روح‌الله دهقان مدیر فناوری بورس در خصوص مشکل هسته معاملاتی فرابورس گفت: نوع مشکل فنی هسته معاملاتی پلتفرم فرابورس برای نخستین بار پیش‌آمده و تاکنون تجربه این اشکال فنی را نداشته‌ایم. به‌احتمال‌زیاد سازمان بورس هم در این خصوص شفاف‌سازی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در خصوص مشکل هسته معاملاتی در پلتفرم فرابورس توضیح داد: به‌طور دقیق نمی‌توانیم جزئیات مشکل پیش‌آمده را شفاف کنیم، اما درصدد حل این مشکل هستیم، باید بررسی‌های فنی انجام شود. این نقص فنی در بورس تهران نیست و فقط شامل معاملات فرابورس است.

دهقان در پاسخ به این سوال که آیا در روز معاملاتی امروز مشکل برطرف می‌شود گفت: هیچ‌چیز مشخص نیست، ولی ممکن است امروز معاملات فرابورس به دلیل مشکل فنی انجام نشود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید