۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 55344414

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی مناطق مختلف شهر الحدیده را هدف حملات خود قرار دادند.

ریاض پس از آتش‌بس به یمن حمله کرد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، خبرنگار شبکه روسیا الیوم در یمن اعلام کرد که درپی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به شهر "الحدیده" در غرب یمن چند انفجار در مرکز این شهر رخ داد.

این خبرنگار به نقل از مقامات انصارالله یمن اعلام کرد که در این حملات یک مرکز پزشکی در جزیره "کمران" در الحدیده هدف قرار گرفت و این حمله منجر به کشته شدن چند غیرنظامی شد.

طبق این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی مناطق مختلف شهر الحدیده را هدف حملات خود قرار دادند.

در همین حال، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از آسیب وارد شدن به یک مجتمع مسکونی محل زندگی کارمندان این سازمان در صنعا درپی حملات ائتلاف سعودی به پایتخت یمن خبر داد.

وی در این باره گفت: در جریان حملات ائتلاف عربی به تاسیسات یمن به یک مجتمع مسکونی در صنعا که محل زندگی کارمندان سازمان ملل است، آسیب وارد شده است.

حملات ائتلاف متجاوز عربی به صنعا و الحدیده پس از آن انجام شده است که مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن اعلام آتش بس یک جانبه از سوی انصارالله برای توقف تمامی عملیات‌های نظامی این جنبش علیه عربستان گفت، این آتش بس سه روزه می‌تواند در صورت پذیرش شروط انصارالله از سوی ریاض به آتش بسی نهایی تبدیل شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید