دفتر اطلاع‌رسانی پارلمان عراق جمعه شب اعلام کرده بود که الحلبوسی در پاسخ به دعوت محمد باقر قالیباف فردا به تهران سفر خواهد کرد.

سفر رییس پارلمان عراق به ایران لغو شد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از بیانیه دفتر رسانه ای رئیس پارلمان عراق نوشت: سفر الحلبوسی به ایران که قرار بود در اجابت دعوت رسمی محمد باقر قالیباف همتای ایرانی محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق انجام شود «به علت الزامات قانونی و پارلمانی دو طرف و نیز کسالت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به تعویق افتاده است.»

دفتر اطلاع رسانی پارلمان عراق جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که الحلبوسی در پاسخ به دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه (فردا)  به تهران سفر خواهد کرد.

کمتر از یک ماه پیش (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰) سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران در سفر به عراق و دیدار با مسئولان بلندپایه عراقی، به محمد الحلبوسی به مناسبت انتخاب مجدد او به ریاست پارلمان عراق تبریک گفت و ضمن ابلاغ پیام تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به وی، از او رسما برای سفر به ایران دعوت کرد.

الحلبوسی نیز با تقدیر از پیام‌های تبریک، به خاطر دعوت رسمی همتای ایرانی از وی، تشکر کرد و وعده داد که در نزدیکترین زمان ممکن به ایران سفر کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید