ریحانه طباطبایی سردبیر امتداد گفت: در ایام تعطیل پیامی به ما رسید که سایت امتداد با دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از صفحه روزگار محو شده و علت هم به ما توضیح داده نشد.

سایت امتداد به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه متوقف شد

به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دستور داد کانال و سایت امتداد متوقف شوند.

ریحانه طباطبایی سردبیر امتداد این خبر را اعلام کرده است. او گفته دلیل این دستور به امتداد اعلام نشده است.

وی توضیح داد: در ایام تعطیل پیامی به ما رسید که سایت امتداد با دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از صفحه روزگار محو شده و علت هم به ما توضیح داده نشد. بعضا دوستان آگاه گفته‌اند که دلیل، ثبت نشدن سایت در سامانه ارشاد بوده در حالیکه ما کانال امتداد را ثبت کرده و گمان می‌بردیم همان یک بار کافی است و بر فرض صحت این مساله و عدم ثبت سایت، آیا نباید چند روز و چند هفته جلوتر به ما اخطار و دستور داده می‌شد که اگر ثبت نکنید سایت را تعطیل میکنیم؟ و آیا درست در ایام تعطیل و روز جمعه باید به ما خبر برسد که سایتمان را حذف کرده‌اند؟

او ادامه داد: به عنوان سردبیر امتداد متوجه چنین روش مدیریتی نمی‌شوم که چرا زودتر به ما خبر ندادند تا اقدامات لازم را انجام داده و مانع از بسته شدن سایت شویم. و از آن عجیب تر متن دستور به توقیف سایت است. ... دستور به توقیف سایت به سرعت داده شده و گویا سایتی با محتوای تروریستی در حال توقیف است که چنین متنی برای آن نوشته شده در حالیکه می توانستند صبر کنند تا پایان ایام تعطیلات و بعد با اخطار کتبی و روش‌های قانونی برخوردی لازم است را صورت دهند.

وی گفته است: به دنبال این دستور سایت امتداد به هرحال ما در خواست ثبت سایت را در وبسایت ارشاد داده و کارمان را هم تعطیل نمی‌کنیم ... تا ببینیم چطور می توان سایت را دوباره زنده کرد و قطعا اعتراض خود را نسبت به این روش وزارت ارشاد اعلام کرده و پیگیر حق خود از طرق قانونی هستیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید