۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 55344301

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر با حضور ۹۰ هزار مخاطب در سینماها، به فروش بیش از ۳میلیارد تومان دست یافت.

«موقعیت مهدی» ۳میلیاردی شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب والی‌نژاد با حضور بیش از ۹۰ هزار مخاطب در سینماها و شهرهای فاقد سینما، در کمتر از سه هفته توانست از فروش سه میلیارد تومانی عبور کند.

این فیلم سینمایی که از ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ اکران خود را سینماهای سراسر کشور آغاز کرده؛ با پرداخت به ابعاد زندگی شهیدمهدی باکری توانسته با استقبال خوب مخاطبان در ایام نوروز ۱۴۰۱ روبه رو شود.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

موقعیت مهدی نخستین‌بار ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این روایت در ۶ پرده تصویر شده‌ است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید