۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 55344215

سخنگوی کمیسیون قضائی گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس با برخی اعضای کابینه شدیداً مشکل داریم، زیرا برخی افراد بی‌تجربه، بی‌سابقه و بعضاً مغرور و خودخواه در بدنه دولت حضور دارند.

استیضاح وزیر کار در دستور کار مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون قضائی گفت: مجلس به دنبال استیضاح وزارت کار است؛ برخی افراد زیرمجموعه آقای عبدالملکی، جایگاهشان را نمی‌دانند و هر طور که دلشان می خواهد رفتار می‌کنند.

سیدکاظم دلخوش گفت: آقای رئیسی به حاشیه‌ها نمی‌پردازد اما در داخل دولت حاشیه زیاد است؛ اگرچه افراد کارآمد هم در دولت سیزدهم هستند اما ما به عنوان نمایندگان مجلس با برخی اعضای کابینه شدیداً مشکل داریم، زیرا برخی افراد بی‌تجربه، بی‌سابقه و بعضاً مغرور و خودخواه در بدنه دولت حضور دارند.

روزهای آخر اسفند ماه پارسال آقای حسین‌پور نماینده اسفراین در مجلس از کم‌توجهی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و انفعال در تصمیم‌های مدیریتی این سازمان خبر داد و گفت «وزیر کار در حوزه تأمین اجتماعی باید ورود جدی داشته باشد و غفلت‌های مدیریتی این سازمان را اصلاح کند؛ احتمالاً گروهی از نمایندگان در سال ۱۴۰۱ در این باره، آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بازخواست کنند.»

پیشتر خبرهایی از تصمیم برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هم شنیده شده است. بر اساس اظهارنظرها و شنیده‌ها، عملکرد وزارتخانه‌های اقتصادی و انتصاب‌های برخی وزرا در بدنه دولت سیزدهم، با انتقادهای جدی مواجه شده.

کد خبرنگار: ۱۸
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 4
    یه وزیر خوب داریم که به حال دل محرومان میرسد. که اون هم مجلس میخواد ایشانرا استیضاح کند. من میترسم که بعد از این دیگه کسی جرأت نکنه کاری برای مملکت انجام بده !!!!!
  • محمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 6
    اتفاقا این وزیر وزیر خوبی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید