به گفته سرپرست پلیس راه ناجا، ترافیک در مسیر هراز شمال به جنوب در محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و حد فاصل گزنک تا آب اسک و مسیر جنوب به شمال محدوده لاسم سنگین است.

ترافیک سنگین در مسیرهای هراز و فیروزکوه

بع گزارش سلام نو، سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مردم شاهد ترافیک سنگین در بیشتر جاده های کشور هستیم، در مسیرهای حرم تا حرم و آزاد راه امام رضا (ع) ترافیک پرحجم و سنگین و تردد خودروها به کندی در جریان است.

وی افزود: در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار ترافیک سنگین است.

سرپرست پلیس راه ناجا با اشاره به محدودیت اعمال شده در آزاد راه تهران - شمال، خاطرنشان کرد: تردد در این آزاد راه در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محبی ادامه داد: در آزاد راه قزوین – رشت در مسیررفت و برگشت ترافیک سنگین و در محدوده رودبار و مسیر شمال به جنوب محدوده پارک جنگلی سراوان تردد روان است.

این مسئول گفت: در محور آزاد راه  قزوین- کرج حد فاصل ساسانی تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین آزاد راه کرج - قزوین حد فاصل مهر ویلا تا کمالشهر هستیم.

سرپرست پلیس راه ناجا با اشاره به ضرورت مدیریت سفر توسط رانندگان، اظهار داشت: رانندگان سفر خود را در ساعات اولیه صبح آغاز کنند با توجه به اینکه در ساعت پایانی روز و شب هنگام ترافیک جاده‌ای پر حجم و سنگین است و بیشترین تصادفات در شب هنگام به وقوع می پیوندد.

محبی تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله اصولی با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید